התחברות
הרשמה
בנים כבר השתנתם לבקבוק שלא היה לכם כוח לצאת מהחדר?
אם הייתי בן והייתי במרתון של איזה סדרה וואלה הייתי הולכת על זה חחח
19 באפריל 2020, 18:24
3 תשובות
אם אני בבסיס אז אני משתין מהחלון במגורים
S
SkyRise
לא מה חח
G
Golden Ratio
חח כן שהייתי יותר קטן
ח
חייב כינוי?