5 תשובות
מצטרפת לשאלה ואת יכולה לחפש גם באינטרנט
אמסטרדם ! עוגיות מושלמות, ולא חייב שוקולד ציפס
אני חושבת שזה רק קקאו קמח וכאלה אני אחפש מתכון ואשלח רגע
אני חושבת שזה רק קקאו קמח וכאלה אני אחפש מתכון ואשלח רגע
רכיבים:
לבצק:
120 גרם חמאת "תנובה", מומסת
150 גרם שוקולד מריר
כוס (150 גרם) סוכר לבן
כפית מלח
1 כוסות (175 גרם) קמח לבן
כוס פחות כף (60 גרם) אבקת קקאו איכותית
כפית סודה לשתייה
2 ביצים בגודל l
למילוי:
2 טבלאות שוקולד לבן / 22 פרלינים גדולים של שוקולד לבן
איך מכינים:
1. להכנת העוגיות, בקערה בינונית ממיסים את השוקולד המריר והחמאה. מוסיפים את הסוכר והמלח וטורפים היטב. מוסיפים את הביצים וטורפים עד להטמעתן בתערובת. מנפים מעל לתערובת את הקמח, הקקאו והסודה לשתיה ומקפלים עד לקבלת תערובת אחידה.
2. מכסים את הקערה בניילון נצמד ומקררים למשך שעה.
3. מחממים תנור לחום של 180 מעלות. יוצרים מהבצק 22 כדורים גדולים. משטחים כל כדור ומניחים עליו פרלין שוקולד לבן / 2 קוביות שוקולד מונחות אחת על השניה. עוטפים את השוקולד עם קצוות הבצק, מכדררים, מועכים מעט ומניחים בתבנית תנור מרופדת בנייר אפייה.
4. אופים כ-8-12 דקות, עד שהעוגיות מתחילות להתייצב בשוליים אך הן עדיין רכות במרכז.
כתוב למילוי שוקולד לבן - את לא חייבת את יכולה לשים אפילו כפית נוטלה או משהו שיש לך
לבצק:
120 גרם חמאת "תנובה", מומסת
150 גרם שוקולד מריר
כוס (150 גרם) סוכר לבן
כפית מלח
1 כוסות (175 גרם) קמח לבן
כוס פחות כף (60 גרם) אבקת קקאו איכותית
כפית סודה לשתייה
2 ביצים בגודל l
למילוי:
2 טבלאות שוקולד לבן / 22 פרלינים גדולים של שוקולד לבן
איך מכינים:
1. להכנת העוגיות, בקערה בינונית ממיסים את השוקולד המריר והחמאה. מוסיפים את הסוכר והמלח וטורפים היטב. מוסיפים את הביצים וטורפים עד להטמעתן בתערובת. מנפים מעל לתערובת את הקמח, הקקאו והסודה לשתיה ומקפלים עד לקבלת תערובת אחידה.
2. מכסים את הקערה בניילון נצמד ומקררים למשך שעה.
3. מחממים תנור לחום של 180 מעלות. יוצרים מהבצק 22 כדורים גדולים. משטחים כל כדור ומניחים עליו פרלין שוקולד לבן / 2 קוביות שוקולד מונחות אחת על השניה. עוטפים את השוקולד עם קצוות הבצק, מכדררים, מועכים מעט ומניחים בתבנית תנור מרופדת בנייר אפייה.
4. אופים כ-8-12 דקות, עד שהעוגיות מתחילות להתייצב בשוליים אך הן עדיין רכות במרכז.
כתוב למילוי שוקולד לבן - את לא חייבת את יכולה לשים אפילו כפית נוטלה או משהו שיש לך
יש גם עוגיות נוטלה מ3 מרכיבים
ביצה
קמח תופח
ונוטלה
פשוט לא זוכרת את הכמויות
תרשמי עוגיות נוטלה בגוגל - זהו סיימתי לחפור תהני ובתאבון
ביצה
קמח תופח
ונוטלה
פשוט לא זוכרת את הכמויות
תרשמי עוגיות נוטלה בגוגל - זהו סיימתי לחפור תהני ובתאבון
תחפשי מתכון של ערוץ tasty ביוטיוב באנגלית מתכון מעולה
באותו הנושא: