5 תשובות
אני ממליץ לך לנוח היום כי הגוף דורש את זה וזה לא יהיה חכם "להתנגד" לו כי את תשיגי בדיוק ההפך
אם את אתלטית תוכלי להתאמן גם מחר, אם תתאמני היום זה לא ישפר את היכולות שלך ואפילו יזיק לבריאות
אנונימית
שואל השאלה:
אני חייבת כי אני אתלטית ולא רצתי כבר כמה ימים טובים
אני חייבת כי אני אתלטית ולא רצתי כבר כמה ימים טובים
אנונימית
את לא חייבת לעשות כלום. בריאות קודמת לכל ולא יקרה כלום אם תעשי את האימון פעם אחרת
עדיף שלא.
אנונימית
באותו הנושא: