3 תשובות
אני גם אמרתי את זה.
בכל מקרה השיר מדהים!!! בכללי כל האלבום זהב.
השיר שאני ספציפית הכי אהבתי הוא love is blind
בכל מקרה השיר מדהים!!! בכללי כל האלבום זהב.
השיר שאני ספציפית הכי אהבתי הוא love is blind
שיר טוב מודה...
השיר הכי טוב apink נקודה אבל eung eung ממש צמוד
באותו הנושא: