2 תשובות
ראיתי בערך כי אחותי הכריחה אותי לראות את החלק הזה שהאישה הזאת שרה ממש ממש מממש גבוה וכל פעם מגביהה את הקול
אני שמעתי לא מזמן את השיר the phantom of the opera וזה נשמע כלכך טוב שהיתי חייבת גם לראות את המקור (אני עדין לא מבינה אם זה סרט או מחזה).

בכל אופן, ראיתי 10 דקות מהמחזה ואני כל כך הולכת להמשיך את זה מתישהו כי זה נראה מדהים.