5 תשובות
תרגעי זה היה אנשים שקיבלו התקף לב
יש הפרדה ברורה בבתי חולים, אל תדאגי, משרד הבריאות הבהיר את זה. את לא יכולה לא לטפל בעצמך, זה לא צחוק, רפואה שלמה❤
שואל השאלה:
טוב הלחצת אותי עוד יותר גם ככה אני לא יכולה לישון מרוב לחץ
טוב הלחצת אותי עוד יותר גם ככה אני לא יכולה לישון מרוב לחץ
אנונימית
ראיתי כתבה על זה שיש אנשים שמתו בגלל שהם לא הגיעו לבית חולים מהפחד..
לכי לרופא
באותו הנושא: