5 תשובות
כוח רצון ואין דבר בזה ממחר
מעכשיו!!
תעשי לעצמך ארוחת מסודרות שתי לחם בבוקר עם ממרח בריא
וארוחת צהריים מסודרצ
שני לחם בערב עם דברים בריאים
ופרי ביום ותעשי אימון 3 פעמיים בשבוע בהצלחה
מעכשיו!!
תעשי לעצמך ארוחת מסודרות שתי לחם בבוקר עם ממרח בריא
וארוחת צהריים מסודרצ
שני לחם בערב עם דברים בריאים
ופרי ביום ותעשי אימון 3 פעמיים בשבוע בהצלחה
אימלה כלכך מבינה אותך!!
אני לא יודעת בוודאות על עצמי אבל מרגישה שעליתי מלא!
פשוט תתחילי דיאטה שמתאימה לך.
ותעשי ספורט!
ובמילה אחת קלואי טינג
*אני גם מתחילה*
הכי חשוב! שתקחי את זה כמשחק כמשהו כיף בקלות כזה... כדי שזה יעבור לך כיף ולא תסבלי כל התהליך...
ואל תשכחי שכמו שזה עלה ככה זה ירד
אני לא יודעת בוודאות על עצמי אבל מרגישה שעליתי מלא!
פשוט תתחילי דיאטה שמתאימה לך.
ותעשי ספורט!
ובמילה אחת קלואי טינג
*אני גם מתחילה*
הכי חשוב! שתקחי את זה כמשחק כמשהו כיף בקלות כזה... כדי שזה יעבור לך כיף ולא תסבלי כל התהליך...
ואל תשכחי שכמו שזה עלה ככה זה ירד
כל מה שכתבו פה מעליי, וגם יש את קלואי טינג, תקחי את האימונים שלה, היא מעולה
היי את מדהימה ותמיד תזכרי את זה תסתכלי על עצמך במראה ותגידי לעצמך כמה שאת יפה ואם את רוצה להרזות תרזי ואל תוותרי
קודם כל תחשבי.. למה עלית? עברת משבר לאחרונה? קרה משהו? בדרך כלל עליה משמעותית במשקל מלווה במשבר רגשי (אלא אם מדובר חס וחלילה בשיקום מהפרעת אכילה, שזו עליה חשובה מאוד).
דבר שני- אם לא יצאת מהפרעת אכילה או משהו, תתחילי בקטן.
תורידי שתייה מתוקה לגמרי, כן תאכלי דברים שאת אוהבת אבל במינונים. למשל שורת שוקולד ביום ושניצל מטוגן פעם בשבוע במקום מלא שוקולד ושניצל מטוגן כל יום.
תנסי לאכול יותר חלבונים רזים (ביצים, עוף, יוגורט עם אחוז שומן נמוך, בשר רזה), פחמימות במידה, ושומנים במידה. תעשי כמה שיותר פעילות גופנית, והכי חשוב: לא-להרעיב-את-עצמך!
דבר שני- אם לא יצאת מהפרעת אכילה או משהו, תתחילי בקטן.
תורידי שתייה מתוקה לגמרי, כן תאכלי דברים שאת אוהבת אבל במינונים. למשל שורת שוקולד ביום ושניצל מטוגן פעם בשבוע במקום מלא שוקולד ושניצל מטוגן כל יום.
תנסי לאכול יותר חלבונים רזים (ביצים, עוף, יוגורט עם אחוז שומן נמוך, בשר רזה), פחמימות במידה, ושומנים במידה. תעשי כמה שיותר פעילות גופנית, והכי חשוב: לא-להרעיב-את-עצמך!
באותו הנושא: