התחברות
הרשמה
השבכ עדיין עוקב אחרינו או שכבר לא ואם כן עד מתי?
18 באפריל 2020, 22:59
עוקבים
תשובה אחת
נראה לי שכן
ועד שתגמר הקורונה כניראה
ז
זה לא קל זה לא פשוט
באותו הנושא:
השבכ עוקב אחרינו בטלפונים עכשיו?
השבכ באמת עוקב אחרינו?
לא הבנתי השבכ עוקבים אחרינו?
אם אני מוציא את הסים מהטלפון השבכ עדיין יכולים לעקוב אחרי?
אם אני רואה סטורי של מישהו ולא עוקב אחריו הוא עדיין רואה את זה?
השבכ באמת עוקבים אחרי מה שאנחנו כותבים בטלפון או רק אחרי המיקום?
לא הבנתי עכשיו השבכ עוקב אחרי הטלפונים של כל הארץ או רק של המבודדים?
איך אני יודעת אם מישהו עדיין עוקב אחרי או הוריד את העוקב?
חברה שלי קיבלה פטור משירות צבאי לפני שנה, עדיין עוקבים אחריה?
תגידו השבכ כבר שולח הודעות למי שהיה בקרבת החוליי קורונה ?
יש כזה דבר שמישהו שעקבתי אחריו והוא עוקב אחריי, פתאום אני לא עוקב אחריו ולא הורדתי לו עוקב והוא עדיין עוקב אחריי?