2 תשובות
ככה זה מורים אין מה לעשות. זה מעצבן ולא הגיוני אבל מותר להם
אל תשכח שיש להם המון תלמידים חוץ ממכם ויש להם את החיים שלהם ומחר חוזרים גם ללמוד.
בעיקרון יש למורים עד 3 שבועות בשביל להחזיר ציונים על עבודות ומבחנים, אבל במצב של עכשיו הרבה יותר קשה.
הם צריכים גם לעזור לילדים שלהם ולהרוויח כסף ממקום אחר כי הם לא קיבלו משכורות מאז שאמרו שלא חייבים ללמד בזום, אם הם המשיכו ללמד זה היה על אחריותם.
באותו הנושא: