התחברות הרשמה

בבקשהה תענו , זה טוב לדיאטה? בבקשה

בוקר- כמה ביסים מחביתה(כי לא היה לי טעים) ו3 פרכיות , ואקטימל(56 קלוריות)

צהריים- כוס פתיתים ו6 קציצות פלאפל קטנות אפויות בתנור (6 לפי חלי ממן)

ביניים- יוגורט 20 גרם חלבון 200 קלוריות, וקיווי (הפרי)

ערב- לחמניה חומה עם ממש קצת חןמוס, פסטרמה, ומלפפון

ו6 בקבוקי מים וכוס תה ירוק
18 באפריל 2020, 15:40
תפריטיםדחוףפליזעצות    
3 תשובות
כן זה טוב
.
.Bitch
זה טוב
_
_candy_girl
כןכן זה טוב
אוהבת לעזור
באותו הנושא:
בבקשה בבקשה בבקשה בבקשה תענו לי (בעיה באוריגין) מתחננת!
בבקשה תענו יהיה למידה מרחוק בחופשת פסח אני לחוץ רצח כיתה י בבקשה תענו
איך זה ליום לדיאטה? בבקשה בבקשה תענו
בבקשה בבקשה בבקשה תעזרו לי אני מתחננת תענו!
בבקשה תענו זה טוב לדיאטהה ?! להוריד / להוסיף משהו?
בבקשה תענו חוזרים לבית הספר אחרי פסח בבקשה תענו מהר אני לחוץ רצח
אכלתי יותר מידי לדיאטה? (בבקשה תענו מתחננת)
אכלתי היום בסדר לדיאטה? בבקשה תענו
התפריט לדיאטה הזה טוב?? בבקשה תענו
בבקשה בבקשה בבקשה בבקשה תענו
בבקשה תכנסו אני צריכה עזרה בבקשה אל תתעלמו בבקשה תענו