6 תשובות
גם אני לא יצאתי מאז
זה לא בסדר. את מתרקבת בבית. תצאי לסיבוב
שואל השאלה:
אני מפחדת מדי
אני מפחדת מדי
אנונימית
לפחות ההורים שלך לא מציקים לך לצאת קצת מהבית..
אני יצאתי ממש פעם אחת מאז ה12.3. ואז יצאתי רק לחצר ביתי לשבת בחוץ כמה פעמים אבל זה לא נחשב.
אני יצאתי ממש פעם אחת מאז ה12.3. ואז יצאתי רק לחצר ביתי לשבת בחוץ כמה פעמים אבל זה לא נחשב.
תצאי סיבוב את חייבת
אם תמשכי את זה עוד יהיה לך יותר קשה אחכ
אם תמשכי את זה עוד יהיה לך יותר קשה אחכ
ממליצה לך לצאת
לאט לאט יורידו את ההגבלות וכדאי להתרגל כבר מעכשיו
בטוחה שזה יעשה לך טוב לנשום ולראות קצת אור יום
את לא צריכה וגם לא יכולה ללכת עכשיו גם ככה הרבה, אז לפחות לנצל את הזמן והמרחק הקטן שעוד אפשר:)
לאט לאט יורידו את ההגבלות וכדאי להתרגל כבר מעכשיו
בטוחה שזה יעשה לך טוב לנשום ולראות קצת אור יום
את לא צריכה וגם לא יכולה ללכת עכשיו גם ככה הרבה, אז לפחות לנצל את הזמן והמרחק הקטן שעוד אפשר:)
באותו הנושא: