26 תשובות
כן
אנונימית
תלוי
אני לא נכנסת בכלל לשיעורים בזום
אני בכלל לא נכנסת. שיחנקו לא על זה שילמתי
שואל השאלה:
חחח חצי משוגעת^
אבל זה עם ציונים והכל בגלל זה זה חשוב..
אנונימית
לא היו לנו שיחות זום
חס וגראס.
אכן.
חחח חס וגראס
אני גם מאלה ששמים רקעים של אוכל א-
לא נכנסת לזום... משעמם
אני באוניברסיטה. אצלנו זה בלי ציונים כי כותבים עבודות ואני לא צריכה שיעזרו לי בזה כי אני לא נעל כמו השאר. מיותר לחלוטין הזום הזה..
לא כי אצלנו בקושי אנשים מראים אז לא ממש מתחשק
לא.
לא מה אני פדחניתת ? או שזה רק אני
לפעמים