12 תשובות
חיים פעם אחת, דפקי המבורגר
על לא דבר, פרופסור חצ
זה קשה אני גם סובל מההתמכרות הזאת
תבקשי מהמשפחה שלך שגם יעזרו לך ויחביאו את השוקולד והמתוקים ולא יאכלו לידך
תראי כל מיני סירטונים של מה יותר מידי שוקולד עושה לבריאות
אולי זה יפחיד אותך ולא תצליחי לאכול
או שתמשיכי לאכול ותעשי ספורט
מבינה אותך אבל תציבי גבולות אם בא לך שוקולד תלעסי מסטיק כדי להעסיק את הפה
ככה,לכי לשוקולד שיש לך בבית.תפתחי את החבילות ושימי הכל בבלנדר,שמים בכוס את כל השוקולד (יותר כוסות אם יש שארית),שופכים לאסלה ומורידים את המים על העוצמה הכי חזקה.בדרך אפשר גם להוציא פסולת מהגוף תרדי כמה גרמים
אנונימי
שואל השאלה:
אין לי גנים של שמנה אני די רזה פשוט רוצה רגליים ממש רזות רזות
תבקשי מהמשפחה שלא יביאו מתוקים הביתה או שיחביאו
ככה לאט לאט תתרגלי לא לאכול הרבה מתוקים
ולגבי הסלט, את לגמרי לא חייבת לאכול סלט אם לא באלך
שואל השאלה:
וספורט רק יעשה אותן שריריות יותר
תקשיבי זה אולי נשמע חלום או משהו אבל אם תאכלי מלא זה בסוך יימאס תנסי לעשות כושר כהתחלה ותנסי להקציב את עצמך לאכול קוביית שוקולד ביום או אפילו שתיים עדיף שוקולד מריר אבל מה שבא לך וככה לאט לאט תתרגלי ואם נגיד ממש בא לך שוקולד אז תאכלי פרי או משהו אחר מתוק
אני כבר הצלחתי להיגמל אבל מדי פעם אני נשבר ואוכל איזה חבילה אני בתור התחלה צימצמתי את הכמות שאכלתי לאט לאט וגם די ירדו עליי הרבה כי הייתי שמן אז זה נתן לי מלא מוטיבציה ואז בסוף כבר הפסקתי ולא אכלתי שוקולד איזה שנתיים אבל עכשיו חזרתי