10 תשובות
לא מכירה אותו ולא שמעתי עליו אף פעם
אני אישית הייתי בהופעה שלו וחוץ משיר אחד שלו שאני מכירה לא אהבתי ממש את ההופעה בכלל לא הסגנון שלי
למה בושה שירים סבבה
למה בושה??
מי ישמע זמרים אחרים ששרים אותם שירים כמעט כמו שהוא שר הם לא בושה
בעיני נכון יש לו שירים דפוקים המילים כמו רוב הזמרים ששרים. אבל מה זה משנה הבחור מצליח ועושה ים כסף
מה כואב לפרגן לא מבינה תחליפי את השם מושיקו מור בדודו פארוק
אנונימית
תגידי את חירשת או שסתם אין לך טעם במוזיקה ?
שואל השאלה:
אין לי טעם במוזיקה? אני פשוט חושבת שזה מילים ממש זולות כאילו זה ילד בן 10 כתב וזה מבזה את המוזיקה הישראלית לדעתי .
אנונימית
הוא הכי רע בעולם