6 תשובות
כנראה כי הוא לא רוצה אותך?
אולי כי את חשובה לו מידי בשביל שיאבד אותך לגמרי, והןא רוצה שתישארי חלק מהחיים שלו, אבל בתור חברה זה לא עבד בשבילו, והוא מרגיש שהקשר שלכם היה טוב יותר כשהייתם ידידים.
את בן אדם חשוב לו ואם לא לקשר רומנטי לפחות שאת תיהי חלק מהחיים שלו
כנראה שהוא כן אוהב אותך ורוצה שתשמרו על קשר, פשוט לא בקטע זוגי.
זה יפה לדעתי כי יש המון זוגות שנהיים "אויבים" אחרי הפרידה, וזה ממש נחמד מצדו לשים את האגו בצד
זה יפה לדעתי כי יש המון זוגות שנהיים "אויבים" אחרי הפרידה, וזה ממש נחמד מצדו לשים את האגו בצד
כנראה הוא לא רואה אותך בתור חברה והוא רואה אותך בתור ידידה פעם הייתם ידידים טובים?
כי הוא לא אוהב אותך בקטע "כזה"
באותו הנושא: