6 תשובות
זו סתם התקופה, יהיה טוב❤
עוד מעטט זה יעבורר
הכל טוב ואת מדהימה
ותזכרי שבאמת באמת הכל עובר 3>
התקופה הזאת ותעבור ואחריה תגיע תקופה יותר טובה, תנסי להתמקד בלעשות דברים שעושים לך טוב והכל יהיה בסדר ❤
הכל טוב זה יעבור תני לזה זמן והכל יהיה טוב יש לך אנשים שאוהבים אותך ותמיד תזכרי את זה
אהובה תמיד תזכרי שתקופה זה עניין של זמן מבחינה הגיונית לא משנה מה עובר עלייך זה לא יכול להמשך לנצח נכון? הסירי דאגה מליבך ותזכרי שמכל תקופה חלשה אנחנו יוצאים מחוזקים
לא אשקר, זה פשוט מצבי רוח בתקופות מסוימות, לפי דעתי את צריכה למצוא פיתרון שתגרום לך לצאת מהתקופה הזאת בהרגשה של: וואו יצאתי מהתקופה הזאת בדרך הכי טובה שיכלתי לעשות" אחרכך תהיי במצב רוח טוב