5 תשובות
שואל השאלה:
לא לא מה פתאום אני לא הולכת להתלונן או משהו אני סתם רוצה להבין
לא לא מה פתאום אני לא הולכת להתלונן או משהו אני סתם רוצה להבין
אנונימית
היי, אני לא ראיתי שכתבת שלא אמרת לא להפסיק סליחה.. תגידי לו להפסיק למרות שזה קשה. אם הוא ממשיך תספרי את זה למישהו
אני חושב שאת צריכה להגיד לו להפחית עם המשפטים האלו, כי הוא לא קורא את המחשבות שלך אז הוא לא יודע אם את רוצה
אולי קצת מטריד אבל אני מקווה שאת לא מתכוונת להזמין עליו משטרה... את אפילו לא אומרת לו להפסיק אז מה את רוצה...
כן.. תספרי את זה למישהו!! אם לא לאחד ההורים לחברה טובה שלך
באותו הנושא: