14 תשובות
לא מביעים ככה דעה.
מה היא ציפתה שיקרה?
לא זורקים מילים כאלה לאוויר
מה היא ציפתה שיקרה?
לא זורקים מילים כאלה לאוויר
שואל השאלה:
ברור שלא אבל בכל זאת רק על דעה שמנוסחת דוחה לאיים לה על החיים?
ברור שלא אבל בכל זאת רק על דעה שמנוסחת דוחה לאיים לה על החיים?
אנונימית
זאת לא הגזמה לדעתי, אני אגיד לך מה, כולם שמעו את מה שהיא אמרה, כל אחד לוקח את זה אחרת למקום שלו, והוא בוחר מה לעשות עם זה, יש כאלה שבוחרים לתבוע, לאיים, לא להתייחס.
מישהו יכול להגיד לי מה קרה איתה?
סורי אני לא מעודכנת חח
סורי אני לא מעודכנת חח
שואל השאלה:
היא העלתה טיקטוק ממש גזעני על שחורים כי תקווה באח הגדול זכתה. היא אמר שאין להם זוכיות, שהם צריכים לעוף מהמדינה ודברים כאלה
היא העלתה טיקטוק ממש גזעני על שחורים כי תקווה באח הגדול זכתה. היא אמר שאין להם זוכיות, שהם צריכים לעוף מהמדינה ודברים כאלה
אנונימית
אה
אז לא ,לא הגזימו
אז לא ,לא הגזימו
האם זה אפשרי שהיא צחקה?
שואל השאלה:
לא לא היא לא צחקה. היא לא 100%..
לא לא היא לא צחקה. היא לא 100%..
אנונימית
אז שתקבל מה שמגיע לה אי אפשר לומר דברים כאלה בלי לחטוף
על החלק של הפצת פרטים אישיים ואיומים אני חושבת שזו הגזמה
על החלק של התביעה והעצבים זה לא מוגזם, היא מבינה מה היא אומרת
על החלק של התביעה והעצבים זה לא מוגזם, היא מבינה מה היא אומרת
אחרי הסרטון הראשון היא העלתה סרטון "התנצלות"
לאחר מכן היא העלתה עוד 2 סטורים אחד לפני כמה ימים והשני היום או אתמול, ובהם היא שוב אומרת שלכושים אין זכויות.
כל מה שנותנים לה, מגיע לה היא רואה מה קורה
עם האיומים וההפצות והיא ממשיכה.
בעיה שלה
לאחר מכן היא העלתה עוד 2 סטורים אחד לפני כמה ימים והשני היום או אתמול, ובהם היא שוב אומרת שלכושים אין זכויות.
כל מה שנותנים לה, מגיע לה היא רואה מה קורה
עם האיומים וההפצות והיא ממשיכה.
בעיה שלה
אני חושבת שממש לא מגזימים זה מגיע לה
ולגבי ה למה לתת לה במה זה לא קשור לבמה
אם כול אחד יזרוק מילים והערות להתנהג בצורה מגעילה
וגזענית ולא יגידו לא שום דבר הגזענות רק תתגבר
ולגבי ה למה לתת לה במה זה לא קשור לבמה
אם כול אחד יזרוק מילים והערות להתנהג בצורה מגעילה
וגזענית ולא יגידו לא שום דבר הגזענות רק תתגבר
ואי סתמי כבר אם זה היה על יהודים היית בעצמך מוציאה אותה להורג
כי זה לא קשור אלייך לא אכפת לך
וחוץ מזה את לא היחידה רוב הלבנים מגנים עלייה ראיתי כבר המון תגובות כמו שלך
כי זה לא קשור אלייך לא אכפת לך
וחוץ מזה את לא היחידה רוב הלבנים מגנים עלייה ראיתי כבר המון תגובות כמו שלך
אנונימית
תאמת שאני מסכימה, היא הכי לא בסדר בעולם היא באמת מזעזעת אבל יאללה צריך לשחרר ממנה, בחירה שלה להיות כזאת
באותו הנושא: