9 תשובות
נוצרו אחרי לא נוצרו ממנו
כי הדת כביכול אומרת שלא הייתה אבולוציה ואלוהים ברא את החיות ואת האדם מההתחלה כפי שאנחנו מכירים אותם היום
אנונימית
שואל השאלה:
נו וזה לא סותר
אנונימי
שואל השאלה:
ואיפה כתוב בתנך לא הייתה אבולוציה? איפה המילה אבולוציה כתובה נו באמת
אנונימי
לא כתוב אבולוציה בתנך אבל לפי איך שזה מתואר אלוהים ברא את הכל כפי שאנחנו מכירים היום ואת האדם הוא ברא בדמותו
אנונימית
שואל השאלה:
איפה כתוב? כתוב ברא בצלמו אבל אין מילה שמתארת את מה שאמרת שזה כפי שאנחנו מכירים היום
אנונימי
אם באדם נתן שמות לכל בעלי החיים לפי המידות שלהם הוא כנראה היה תבוני לפחות כמו שאנחנו היום אם לא יותר
ה ברא את כל החיות בשלמותם והאבולוציה מאמינה שחייה אחת התפתחה מהשנייה והכל התחיל מתא חי קטן
שואל השאלה:
מה הקשר לזה שהוא היה תבוני וקרא לקוף בשם קוף? גם אנחנו תבוניים ועדיין אומרים שיש אבולוציה אז מה הקשר גם אנחנו נותנים לקוף שם אחר בכל שפה אחרת עד היום ...
אנונימית
הוא נתן להם שמות לפי המידות שלהם שאפילו אנחנו לא יכולים להבין ובשפות אחרות אין משמעות למילה רק בעברית