7 תשובות
אם טייץ זה הכי טווב כי אז לא רואים לך את קו התחתונים (:
אם את מתביישת בזה שידעו שאת שמה חוטיני אל תשימי אבל עם לא אז תשימי עדיף מהפסים של התחתונים הרגילים
ברור אם הטטיץ לא לגמרי שקוף
רואים את התחתונים מהטייץ
אחותי עושה אתזה -אין אם זה בעיה...
לא כדאי...