3 תשובות
זה משהו שיותר בא טבעי לא לומדים להיות קר רוח, פשוט לחשוב שמה שאתה עושה לא ישפיע עליך כל כך
מבחינה של לא להתרגז בקלות? כל פעם שאתה מתחיל לכעוס תעצור, תנשום עמוק, ותגיד את מה שאתה רוצה להגיד בשקט וברוגע.
שואל השאלה:
קורה לי שאני מתרגש יותר מידי אם אומרים לי מילה טובה או משו בסגנון
קורה לי שאני מתרגש יותר מידי אם אומרים לי מילה טובה או משו בסגנון
אנונימי
באותו הנושא: