9 תשובות
אני צמחונית שלא אוכלת דגים
אתמול אכלתי טונה בטעות
חהחה פאק
אתמול אכלתי טונה בטעות
חהחה פאק
אני לא אוכל דגים
אני צמחונית והשאלה הזאת מצחיקה אותי כל פעם מחדש.. כאילו אל תגידו שאתם צמחונים ואתם אוכלים דגים.. דג זאת חיה כאילו מה הקטע בלהיות צמחוני אם אתה אוכל דג
אני צמחונית ואני לא אוכלת דגים יש "צמחונים" שמגדירים את עצמם כצמחונים רק כי הם לא אוהבים בשר אני לא אוכלת בגלל ההתעללות הנוראית שבעלי החיים צריכים לעבור בשביל שלכם יהיה המבורגר טעים בצלחת אין להם תנאים מפרידים אותם מהמשפחה שלהם ליטרלי עם יש פרה שחס וחלילה לא רוצה למות אז מחשמלים אותה ונותנים לה מכות יעני מתעללים בהם גם בדרך אל המוות זה מזעזע ויש אנשים שאומרים שדגים לא עוברים התעללות אז דבר ראשון הם כע ודבר שני אני לא מבינה איך אפשר לאכוול משהו שאתה יודע שהוא היה פעם חי ונושם בידיוק כמוך...
שואל השאלה:
כי חלק אומרים שאסור
אפילו בהגדרה של צמחונות בוויקפדיה כתוב שלא אוכלים דגים
כי חלק אומרים שאסור
אפילו בהגדרה של צמחונות בוויקפדיה כתוב שלא אוכלים דגים
אוכלת דגים בסושי
מה זה הולכים דגים
באותו הנושא: