10 תשובות
ברור
עריכה: שתהיה לי גם האופציה להחליט מתי להשתיק את זה
עוד עריכה: למרות שלקרוא מחשבות זה קצת לא מוסרי
כן לא תמיד ולא של כל אחד
כן
לא, כי לדעתי לקרוא מחשבות זה חודר לפרטיות של אנשים, כמו שלי יש מחשבות שאני לא רוצה שאף אחד ידע שאני חושב אותם אני די בטוח שגם לאחרים יש מחשבות שהם לא רוצים שידעו שהם חושבים
שואל השאלה:
אני לא, כי אני לא רוצה לדעת תמיד את האמת, לפעמים עדיף שישקרו לך
זה יכל היה להיות מגניב
כן ולא
הייתי רוצה לדעת מה חושבים עליי אבל מצד שני
לא הייתי רוצה לשמוע כת זה