28 תשובות
שכל אחד יאהב מה שבא לו
כןן
חחח סתם לא
אני לא אוהבת מלא דברים
יש אנשים דלא אוהבים שוקולד!!
כן כן עם כמה שזה נשמע הזוי
שואל השאלה:
כן את צודקת פשוט אני לא פגשתי עוד מישהו כמוני..
שואל השאלה:
אני יודעת חברה שלי לא אוהבת שוקולד
שואל השאלה:
פשוט זה מרגיש לי קצת שונה
נקנקיה בכללי זה דבר מגעיל זה כל הזבל של התרנוגולת מעובד עם קצת עוף
שואל השאלה:
בת
זה אפילו נראה רע
יש לי חברה כמוך, קורה.
שואל השאלה:
יאא באמת
שואל השאלה:
ישש תודה לכולם
שואל השאלה:
חח תנקס
תלוי איזה בשר אבל לרוב אני לא אוהבת
וכן גם המבורגר אני לא אוהבת
Rip
שואל השאלה:
מה אומיגד
אני גם לא אוהבת המבורגר אני אוכלת רק את של בורגרים נראה לי אני צריכה לנסות ב bbb כי פעם אחרונה שאכלתי זה היה מזמן ואני זוכרת שנגעלתי
אנונימית
ממש לא אני לא אוהבת עגבנייה ברמה שאם אני רואה אותו באלי להקיא וזה בסלט עוד וזה הכי מוזר שיש
שואל השאלה:
אוקי תודה לכולם על העידוד
גם אני לא אוהב, זה עושה לי צרבת וזה מלא בשמן...
שואל השאלה:
את לא אוהבת בשר או המבורגר ..?
לא מוזר, כל אחד והטעם שלו
לפני שנה גם אני לא הייתי אוהבת, היום אני מאוהבת בהמבורגר ..
וזה לא מוזר הכל טוב
שואל השאלה:
אומיגד אני לא היחידה
כנל
בכללי אני לא אוהבת כלכך בשר
Rip
יאא אני לא בדד יותרר
אני גם לא אוהבת ציפס את לא צריכה להרגיש רע עם זה מצבי יותר גרוע חח
אעאעאעאעאעא אני עוד יותר לא בדד יותרר
לא מוזר, גם אני לא אוהבת המבורגר
גם אני לא אוהבת המבורגר, לא מאמינה שיש עוד מישהו כמוני...