16 תשובות
באנו חושך לגרש.
אין אחד
אנונימי
kill me
באסה סבבה
וואי של אדיר גץ עשר אפס לך לא יודעת למה
נפוליאון של יוני בלוך
ביט הביטי
humen של כריסטינה פרי
i might be, anyone, a lone fool, out in the sun. your heartbeat, of solid gold, i love you, youll never know
אנונימי
ערק ערק ערק - דודו פארוק
אנונימית
bad apple של basement
impossible של גיימס ארתור
אנונימית
fuck you,and you, and youuu
אבא גדול של שרית חדד...הכי משקף אותי ואת הרגשות שלי שרע או טוב לי...השיר הזה מביע מילים שאני לא יכולה לומר .
still i'm sad
של היארדבירדס
של היארדבירדס
"אני כתבתי את השיר הזה" של פטריק סטאר
אנונימית
באותו הנושא: