6 תשובות
לא הייתי רוצה לחיות שם
כן נשמע מעניין
עם הבידוד הזה מרגישה ימי הביניים כבר
ממש לא חח
וקהילת האמיש חיה כמו במאה ה-17
ממש ממש לא.לאלה שכתבו שכן-אתם יודעים על המגפה השחורה?אתם יודעים על ציד המכשפות והעונשים החמורים?אתם יודעים שגיל התמותה הממוצע שם הוא בערך 38?
באותו הנושא: