התחברות
הרשמה
אני היחיד שמשעמם לו פה אם מישהו רוצה לדבר או משהו שירשום
17 באפריל 2020, 01:24
שעמום
פנאי
צ'אט
3 תשובות
אתה לא היחיד, אפשר להשתעמם ביחד
אנונימית
גם לי משעמם בוא נדבר
M
Matcha
גם לי ממש משעמם חחח
:
:///
באותו הנושא:
משעמם לי רצח. מישהו\י רוצה לדבר?
אני מרגישה שאני בן אדם ממש משעמם ושהדבר היחיד שטוב בי
משעמם לי והדבר היחיד שיש לי לעשות זה לחשוב על בנות אבל אז זה מעציב אותי כי אין לי חברה ואני ממש רוצה חברה
משעמם לי... מישהו רוצה לדבר על מימס בפרטי?
מישהו רוצה לדבר משעמם לי רצח ואין לי מה לעשות
משעמם לי ואני רוצה לדבר עם מישהו ואין לי עם מי...אנשים שרוצים לדבר?