4 תשובות
תעזבי אותו, כנראה את לא הטעם שלו
תחתכי .. מי הוא בכלל
זה עניין של טעם מתוקית, עזבי אותו.
רצוי לחתוך.
אבל במילא אם חותכים מזה תנסי להבין עם זה באמת בגלל זה ואם כן הפסד שלו (ומזל לך, את לא רוצה להיות אם מישהו שיטחי) ואם לא אז תנסו לפתור את זה אם הוא שווה את זה:)
אבל במילא אם חותכים מזה תנסי להבין עם זה באמת בגלל זה ואם כן הפסד שלו (ומזל לך, את לא רוצה להיות אם מישהו שיטחי) ואם לא אז תנסו לפתור את זה אם הוא שווה את זה:)
באותו הנושא: