5 תשובות
את עדיין עובדת כאילו?
אנונימית
שואל השאלה:
לא. ולא הוציאו אותי לחלת. אני חיה על זמן שאול
לא. ולא הוציאו אותי לחלת. אני חיה על זמן שאול
אנונימית
את לא מגיעה לעבודה? אז את כן בחלת..
אנונימית
שואל השאלה:
אין עבודה ואין גנים. לא הביאו לי טפסים, שום דבר. לעומת מישהי אחרת שהיא בת 18 והיא קיבלה טפסים והיא יכולה לתבוע ולקבל דמי אבטלה. מה עם הנוער? אני לא מבינה למה אני לא מקבלת תשלום ולא אקבל גם ולמה אני לא יכןלה לצאת לחלת ולתבוע
אין עבודה ואין גנים. לא הביאו לי טפסים, שום דבר. לעומת מישהי אחרת שהיא בת 18 והיא קיבלה טפסים והיא יכולה לתבוע ולקבל דמי אבטלה. מה עם הנוער? אני לא מבינה למה אני לא מקבלת תשלום ולא אקבל גם ולמה אני לא יכןלה לצאת לחלת ולתבוע
אנונימית
מתחת לגיל 18 את לא יכולה לתבוע דמי אבטלה, לפי החוקים של הביטוח הלאומי. לכן חל"ת לא ייתן לך כלום.
באותו הנושא: