3 תשובות
בסדר גם פסנתר אבל של ג'אז?
יצירה של שופן נראלי ואלס 64 (משהו כזה) מהממת ביופיה אם לא למדת עדיין.
sonata in c של מוצארט
ניגנתי את זה וזה ממש נחמד
ניגנתי את זה וזה ממש נחמד