2 תשובות
הכי חשוב שיהיה כיבוד. אני ממליץ על שוקולד חרובים, חמאת בוטנים ומיץ רימונים
אנונימי
הבעייה היא שבגלל הקורונה , אולי אסור יהיה לערוך מסיבות עוד הרבה זמן.
אז חבל לך להתחיל לארגן ולהתאכזב. חכי עד שיתבהרו העניינים.
כללית, לכי על נושא של סרט מוצלח או סדרה.
אז חבל לך להתחיל לארגן ולהתאכזב. חכי עד שיתבהרו העניינים.
כללית, לכי על נושא של סרט מוצלח או סדרה.