5 תשובות
אני כבר כזאת
הייתי רוצה לאהוב את עצמי כמו שאמיר חצרוני אוהב את עצמו
לא, מה זה יעזור לי להיות נרקיסיסט
זה שחצני בעייני
חחח אני אוהבת את עצמי פשוט אני מתביישת