3 תשובות
מסננת קצת.. אבל רק אם זה בקטנה

בגלל שלפעמים יש הודעות שאני שולח שאני מתחרט עליהם שאני לא רוצה שהיא ישר תראה
מהר
לא אוהב משחקים וסינונים ושיט כזה
עונה מהר אבל לא תוך שנייה תוך שתי דקות כאלה