5 תשובות
כנראה שלא... רק לבגרויות. יש לנו עוד בערך חודשיים לשרוף :(
אני גם. הבנתי שנבוא רק לבגרויות שעוד נותרו. מניחה שזה אינדיבידואלי אם המורים שלך ירצו לקרוא לכם לתגבור אבל קשה לי להאמין שזה יתאפשר כרגע.
שואל השאלה:
:(
:(
אנונימית
כנראה שלא
תכלס סיימתם את כל החומר נשארו לכם רק הבגרויות אין טעם שתחזרו ללימודים
תכלס סיימתם את כל החומר נשארו לכם רק הבגרויות אין טעם שתחזרו ללימודים
כנראה שלא
באותו הנושא: