8 תשובות
דבר ראשון את לא. גם אם לא ראיתי אותך אני בטוחה שאת מהממת.
זה לא אומר שאת יפה יותר כי יש לך עיניים בהירות יותר או שיער בהיר יותר וזה לא אומר שהיא יפה יותר כי יש לה עיניים או שיער כהה יותר .
תזכרי שאת גם מהממת וגם מדהימה , תשמחי בשבילה וגם לך זה יקרה , תחכי .
קנאה זה דבר נורמלי, זה בסדר, מה שלא בסדר זה שאומרים לך שאת מכוערת, אבל על זה אין לך שליטה אבל את כן יכולה לבחור שלא להקשיב, העיקר שאת יודעת שאת יפה ולפי התיאור את נשמעת מהממת! מה את מקשיבה
ותנסי אולי לדבר איתה על זה..?
שואל השאלה:
מה כבר אפשר להגיד לה? תכלס זאת לא אשמתה שחושבים שהיא מושלמת פשוט זה מערער אותי וגם בגלל שאני מסתובבת איתה מלא אני יוצאת החברה הפחות שווה וכולם באים אליה ומתעסקים בה ואומרים עד כמה שהיא מושלמת ):
תתרחקי עליה
ואת יפה כמו שאת
אנונימית
ממנה*
אנונימית
חיימי גם את מושלמת , אבל די לקנא זה לא יפה .
תזכרי שאת מהממת בדרך שלך ומי שלא רואה את זה עזבי הוא עיוור ... ולכי תדעי אולי גם מישהן מדבר עלייך ככה עם מישהי אחרת ? פשוט תחכי ותזכרי שאת מדהימה בעצמך!