6 תשובות
לבן
שואל השאלה:
אני לא יודעת לא אהבתי אף אחד מהצבעים.. אני נוטה ללבן כי זה נטרלי אבל באייפון הקודם היה לי איקס אר בצבע אדום וזה היה מהמםם
אנונימית
לבן או זהב
למה אתה מחליפה מxr לאיקס הרגיל? אם אפשר לשאול הוא לא טוב? אני פשוט רוצה לקנות אותו
ואני אוהבת
שחור
אנונימית
שואל השאלה:
אני ממש ממש לא אהבתי אותו היה לי די די הרבה אאיפונים הוא היה הכי פחות מוצלח וגם לא יפה, די הרבה באגים ולא יודעת פשוט לא צא חן בעיניי
אנונימית
הxr פשוט גרוע