79 תשובות
לא... כל הילדים במשפחה לא מחוסנים כולל אני ואני לא מתכוונת להתחסן או לחסן את הילדים שלי. זה בולשיט אחד גדול עובדה בחיים לא התחסנתי ואני חולה פעם בשנה וגם זה לא...
ברור שאני בעד חיסונים. בלי חיסונים היינו רובנו מתים. ומי שלא מתחסן זה חוסר אחריות
אנונימית
שואל השאלה:
ניקולס אז אני ממליצה לך לקרוא ולהבין שאת צודקת
ניקולס אז אני ממליצה לך לקרוא ולהבין שאת צודקת
אנונימית
שואל השאלה:
לפני שאתם עושים לניקולס מינוסים, אתם יכולים לקרוא?
לפני שאתם עושים לניקולס מינוסים, אתם יכולים לקרוא?
אנונימית
אני כן מחוסנת אבל יש לי פוביה ממש קשה ממחטים אז זאת בעיה
שואל השאלה:
בבקשה תקראו
בבקשה תקראו
אנונימית
תודה על המינוסים גם אני אוהבת אותכם(:
חןץ מי זה הפעם היחידה שהתחסנתי הייתה כשרק נולדתי וישר אחרי זה התחלתי לפרכס. אז nope
חןץ מי זה הפעם היחידה שהתחסנתי הייתה כשרק נולדתי וישר אחרי זה התחלתי לפרכס. אז nope
שואל השאלה:
דרך אגב ניקולס את צודקת, יש שם וידויים של רופאים שאומרים שמכניסים לחיסונים של תינוקות אלומיניום בכמות גבוהה ואסורה לפי החוק, (אסורה למשקל תינוק, ואלומיניום זה בכלל אסור) ושתינוקים לא צריכים בכלל חיסונים כי המערכת חיסונית שלהם לא יכולה לפתח נוגדנים ואין להם מערכת חיסונית עמידה. מטרת החיסונים לתינוקות היא רק כדי להרגיל את ההורים לחסן את ילדיהם כל החיים, לא אני אמרתי...רופאים אמרו
דרך אגב ניקולס את צודקת, יש שם וידויים של רופאים שאומרים שמכניסים לחיסונים של תינוקות אלומיניום בכמות גבוהה ואסורה לפי החוק, (אסורה למשקל תינוק, ואלומיניום זה בכלל אסור) ושתינוקים לא צריכים בכלל חיסונים כי המערכת חיסונית שלהם לא יכולה לפתח נוגדנים ואין להם מערכת חיסונית עמידה. מטרת החיסונים לתינוקות היא רק כדי להרגיל את ההורים לחסן את ילדיהם כל החיים, לא אני אמרתי...רופאים אמרו
אנונימית
אותי לא חיסנו אמא שלי ממש התנגדה לזה בצורה קיצונית וגם סבתא שלי,והיא היתה דוקטור ברוסיה ככה שהיא מבינה בזה ממש,אני לא יודעת אם אני יעשה ילדים אבל אני בטוח יבדוק את הנושא לעומק לפני שאני יחסן אותם כי עד היום לא בדיוק התענינתי בזה לעומק.
אנונימית
שואל השאלה:
לכן מומלץ לך לקרוא מה שיש בקישור, זה כל ההוכחות אי פעם
לכן מומלץ לך לקרוא מה שיש בקישור, זה כל ההוכחות אי פעם
אנונימית
הפרכוסים לא קשורים לחיסון חבל שאת מסכנת ככה את עצמך ואת הסביבה
לפני שנה הייתה התפרצות של חצבת בארץ בגלל תינוק שחלה בזה כי הוא לא היה מחוסן. אחרי שהצליחו להעלים את המחלה מהמדינה כמעט לגמרי אוטובוס שלם של אנשים היה צריך לגשת לבתי חולים ולשהות בבידודים כדי לוודא שהם לא נדבקו ולא ידביקו עוד
ואותו דבר קרה רק על מטוס
חיסונים מוכחים שהם עובדים.
דוגמה מצוינת היא האבעבועות השחורות, שזה וירוס שהרג יותר אנשים מכל מחלה אחרת בהיסטוריה של האנושות. הוירוס הזה היה קיים עוד מלפני 3000 שנים, מצאו מומיות חנוטות במצרים שהיו נגועות במחלה (כשהאדם היה חי כמובן).
ואז אתם יודעים מה קרה לוירוס? הוא הושמד. כן המחלה הזאת הושמדה והוכחדה לחלוטין. המקרה האחרון שתועד היה בסוף שנות ה70 ומאז כלום, והכל בזכות החיסון, שום דבר אחר.
ברגע שהגלובליזציה התעצמה ובסוף המאה ה20 הייתה התפרצות ענקית של המחלה ופותח חיסון בעולם המערבי זה היה עניין של זמן עד שהחיסון יגיע לכל המדינות והמחלה תוכחד.
אתם מבינים? 3000 שנים של מחלה והיא הוכחדה רק כשמצאו חיסון.
אז כל אלה שממציאים שחיסון עושה אוטיזם, עושה התקפים, ומה לא- שיחקרו לעומק על חיסונים.
זה ידוע שלכל אדם עם מחלות רקע צריך לקחת בחשבון לפני שעושים לו טיפול רפואי כלשהו, למרות שלא נמצאה הוכחה ולא נמצא הקשר בין שיתוקים/התקפים/אוטיזם לבין חיסונים.
לפני שנה הייתה התפרצות של חצבת בארץ בגלל תינוק שחלה בזה כי הוא לא היה מחוסן. אחרי שהצליחו להעלים את המחלה מהמדינה כמעט לגמרי אוטובוס שלם של אנשים היה צריך לגשת לבתי חולים ולשהות בבידודים כדי לוודא שהם לא נדבקו ולא ידביקו עוד
ואותו דבר קרה רק על מטוס
חיסונים מוכחים שהם עובדים.
דוגמה מצוינת היא האבעבועות השחורות, שזה וירוס שהרג יותר אנשים מכל מחלה אחרת בהיסטוריה של האנושות. הוירוס הזה היה קיים עוד מלפני 3000 שנים, מצאו מומיות חנוטות במצרים שהיו נגועות במחלה (כשהאדם היה חי כמובן).
ואז אתם יודעים מה קרה לוירוס? הוא הושמד. כן המחלה הזאת הושמדה והוכחדה לחלוטין. המקרה האחרון שתועד היה בסוף שנות ה70 ומאז כלום, והכל בזכות החיסון, שום דבר אחר.
ברגע שהגלובליזציה התעצמה ובסוף המאה ה20 הייתה התפרצות ענקית של המחלה ופותח חיסון בעולם המערבי זה היה עניין של זמן עד שהחיסון יגיע לכל המדינות והמחלה תוכחד.
אתם מבינים? 3000 שנים של מחלה והיא הוכחדה רק כשמצאו חיסון.
אז כל אלה שממציאים שחיסון עושה אוטיזם, עושה התקפים, ומה לא- שיחקרו לעומק על חיסונים.
זה ידוע שלכל אדם עם מחלות רקע צריך לקחת בחשבון לפני שעושים לו טיפול רפואי כלשהו, למרות שלא נמצאה הוכחה ולא נמצא הקשר בין שיתוקים/התקפים/אוטיזם לבין חיסונים.
אנונימית
מה אתם באים בטענות לא חיסנו אותי שהיתי ילדה,ולא היתה לי שליטה על זה ואני גם לא יחסן וזה בחירה,וזה לא מסכן את הציבור אנשים חיו מליוני שנה בלי חיסונים,וחיו יופי,אתם אוכלים כל שטות שאיזה רופא אומר,שכל אחד יעשה מה שהוא חושב לנכון,ואם זה היה כלכך מסוכן היה על זה חוק בין לאומי.
אנונימית
שואל השאלה:
אנונימית
את לא יכולה להגיב לניקולס דברים כאלה עדיין, כשתקראי את הקישור תשני את דעתך..
המאמר שכאן פורסם ב-31.10.2018 והוא מביא נתונים מחקריים לגבי שתי נקודות עיקריות:
א. החיסון נגד חצבת כחלק מהחיסון mmr אינו יעיל, ובעובדה יש התפרצויות חצבת גם אצל מחוסנים.
ב. גם כאלה שחוסנו בשתי מנות ונדבקו בחצבת יכולים להדביק במחלה מחוסנים אחרים:
government research confirms measles outbreaks are transmitted by the vaccinated
הנה כמה דברים מזעזעים שצילמתי מהקישור:
אנונימית
את לא יכולה להגיב לניקולס דברים כאלה עדיין, כשתקראי את הקישור תשני את דעתך..
המאמר שכאן פורסם ב-31.10.2018 והוא מביא נתונים מחקריים לגבי שתי נקודות עיקריות:
א. החיסון נגד חצבת כחלק מהחיסון mmr אינו יעיל, ובעובדה יש התפרצויות חצבת גם אצל מחוסנים.
ב. גם כאלה שחוסנו בשתי מנות ונדבקו בחצבת יכולים להדביק במחלה מחוסנים אחרים:
government research confirms measles outbreaks are transmitted by the vaccinated
הנה כמה דברים מזעזעים שצילמתי מהקישור:
אנונימית
לפרוטוקול הפרכוסים כן קשורים לחיסון.
חבר של אחותי הילד שלו היה בריא לחלוטין ואחרי איזה חיסון פתאום התחילו להיות לו בעיות.
חבר של אחותי הילד שלו היה בריא לחלוטין ואחרי איזה חיסון פתאום התחילו להיות לו בעיות.
שואל השאלה:
ויש לי עוד 128 צילומי מסך
ויש לי עוד 128 צילומי מסך
אנונימית
ואני גם נגד חיסונים למי שלא הבין.
אנונימית
ככ הרבה בולשיט יש פה זה עצוב הבורות.. מעולם לא נמצא קשר , כפי שרשמו מעליי, בין חיסונים לאוטיזם, מחלות אחרות וכו'. כל המחקרים המציגים זאת אינם אמינים והוכחו כמזויפים. בזכות חיסונים מיליוני אנשים חיים עכשיו- חצבת, אבעבעות שחורות, פוליו וכו'.
נכון שיש מי שמרוויח מזה, אבל תמיד יהיה מי שירוויח, מהתרופות שאת לוקחת לא מרוויחים? מהאקמול? מהמשחות שאת משתמשת? אז אל תשתמשי בהם גם..... ובגלל אנשים כמוך (שבתכלס אל תתחסני ותהי חולה כאילו למי אכפת) את פוגעת בחסינות העדר ובאנשים שיש להם מערכת חיסונית חלשה ולא יכולים להתחסן......
נכון שיש מי שמרוויח מזה, אבל תמיד יהיה מי שירוויח, מהתרופות שאת לוקחת לא מרוויחים? מהאקמול? מהמשחות שאת משתמשת? אז אל תשתמשי בהם גם..... ובגלל אנשים כמוך (שבתכלס אל תתחסני ותהי חולה כאילו למי אכפת) את פוגעת בחסינות העדר ובאנשים שיש להם מערכת חיסונית חלשה ולא יכולים להתחסן......
שואל השאלה:
.
.
אנונימית
שואל השאלה:
עוד
עוד
אנונימית
שואל השאלה:
כל אלה שבעד פה, אתם רק מצוטטים מה ששמעתם מרופאים ולא קראתם את הקישור ששלחתי נכון?
כל אלה שבעד פה, אתם רק מצוטטים מה ששמעתם מרופאים ולא קראתם את הקישור ששלחתי נכון?
אנונימית
שואל השאלה:
עוד
עוד
אנונימית
שואל השאלה:
..
..
אנונימית
שואל השאלה:
.המדינה עם הכי הרבה חיסונים בעולם בריאה? להיפך
.המדינה עם הכי הרבה חיסונים בעולם בריאה? להיפך
אנונימית
שואל השאלה:
את יודעת בכלל שארגון הבריאות העולמי שאת סומכת עליו הוציא חוק שאסור לך לתבוע אותו בקשר לנזק מחיסונים?
עדיין סומכת על הארגון ש"דואג לך"?
את יודעת בכלל שארגון הבריאות העולמי שאת סומכת עליו הוציא חוק שאסור לך לתבוע אותו בקשר לנזק מחיסונים?
עדיין סומכת על הארגון ש"דואג לך"?
אנונימית
שואל השאלה:
תקראי תקראי תשכילי
תקראי תקראי תשכילי
אנונימית
שואל השאלה:
כל הכבוד לך באמת שקראת כמה שורות...
שלחתי קישור עם יותר מ2000 הוכחות ווידויים נגד ארגון הבריאות וחיסונים ואתה זה שיודע הכי טוב אוקיי
כל הכבוד לך באמת שקראת כמה שורות...
שלחתי קישור עם יותר מ2000 הוכחות ווידויים נגד ארגון הבריאות וחיסונים ואתה זה שיודע הכי טוב אוקיי
אנונימית
שואל השאלה:
שאלת את עצמך למה יש בכלל תביעות ולמה הם עשו חוק נגדם? קודם כל מישהו חכם כמוך צריך לשאול למה יש תביעות נגד חיסונים אם הם מועילים ואם לא יצרני התרופות צריכים לקבל ביקורת כדי לשפר אותם ולמה הם מפחדים ואוסרים אותה?
שאלת את עצמך למה יש בכלל תביעות ולמה הם עשו חוק נגדם? קודם כל מישהו חכם כמוך צריך לשאול למה יש תביעות נגד חיסונים אם הם מועילים ואם לא יצרני התרופות צריכים לקבל ביקורת כדי לשפר אותם ולמה הם מפחדים ואוסרים אותה?
אנונימית
שואל השאלה:
אם היית קורא את הכל אתה תראה הוכחות ווידויים של ארגון הבריאות עצמו ודוקטורים במשך 50 שנה ולא פייק ניוז מערבי
ולמה לבצע חיסונים? כסף . הכל כסף.
תקרא שם וידויים של דוקטורים שחיסונים הם 90% מההכנסה שלהם ואין להם סיבה לגנות אותם.
אם היית קורא את הכל אתה תראה הוכחות ווידויים של ארגון הבריאות עצמו ודוקטורים במשך 50 שנה ולא פייק ניוז מערבי
ולמה לבצע חיסונים? כסף . הכל כסף.
תקרא שם וידויים של דוקטורים שחיסונים הם 90% מההכנסה שלהם ואין להם סיבה לגנות אותם.
אנונימית
שואל השאלה:
אני לא מבינה אתה מעדיף להתווכח איתי, או לקרוא מאמר של יותר מ2000 הוכחות עם קישורים לכולם? אתה סתם מתחמק מלקבל מה שכתוב.. להתווכח איתי לא יעזור תקרא אין קיצורי דרך
אפילו לא קראת הכל ואתה תוקף אותי
ולמה להדרדר לקללות? מה עשיתי לך?
אני לא מבינה אתה מעדיף להתווכח איתי, או לקרוא מאמר של יותר מ2000 הוכחות עם קישורים לכולם? אתה סתם מתחמק מלקבל מה שכתוב.. להתווכח איתי לא יעזור תקרא אין קיצורי דרך
אפילו לא קראת הכל ואתה תוקף אותי
ולמה להדרדר לקללות? מה עשיתי לך?
אנונימית
שואל השאלה:
ואתם בוחרים להגיד בולשיט במקום לקרוא, זה מטמטם. אולי תקראו וזהו? אני לא נגדכם או משהו תפנימו מה יש לתקוף אותי אבל אם אתם לא קוראים תעשו טובה ואל תתקפו אותי..
ואתם בוחרים להגיד בולשיט במקום לקרוא, זה מטמטם. אולי תקראו וזהו? אני לא נגדכם או משהו תפנימו מה יש לתקוף אותי אבל אם אתם לא קוראים תעשו טובה ואל תתקפו אותי..
אנונימית
אני בעד ולא משנה מה תגידי לא יעזור לשנות את דעתי אם יש מחלה מדבקת מאוד ואתם לא מתחסנים נגדה לפי דעתי זה אגואיסטיות כי בגללכם אפשר לחזור למגפה ואם המחלה לא מדבקת תא אכפת לי תעשו מה שבא לכם סיכון שלכם
שואל השאלה:
וnorman stanfield ארגון הבריאות מסתיר ממך הכל ..והוא לא מפרסם את המחקרים שלו על חיסונים ולא מרשה לארצות השותפות למחקרים לגלות אותם לציבור
וnorman stanfield ארגון הבריאות מסתיר ממך הכל ..והוא לא מפרסם את המחקרים שלו על חיסונים ולא מרשה לארצות השותפות למחקרים לגלות אותם לציבור
אנונימית
שואל השאלה:
ופרוזן זה לא אני אמרתי זה הוכחות של חוקרים ודוקטורים
ופרוזן זה לא אני אמרתי זה הוכחות של חוקרים ודוקטורים
אנונימית
שואל השאלה:
והנה עוד מחקרים
והנה עוד מחקרים
אנונימית
שואל השאלה:
האמת היא (מנפצת לך את בועת העדר) שיש יותר נגד מבעד בגלל שאת הבעד ארגון הבריאות לא מפרסמים לו מחקרים מוכחים אפילו שהם התחייבו
תעשי לעצמך טובה ותקראי האתר הזה עם מעל ל200 אתרי מחקרים מדעיים אמינים
והנה עוד מחקרים
האמת היא (מנפצת לך את בועת העדר) שיש יותר נגד מבעד בגלל שאת הבעד ארגון הבריאות לא מפרסמים לו מחקרים מוכחים אפילו שהם התחייבו
תעשי לעצמך טובה ותקראי האתר הזה עם מעל ל200 אתרי מחקרים מדעיים אמינים
והנה עוד מחקרים
אנונימית
שואל השאלה:
אמרה זאת שקראה הכל^ ואת מביאה קישור אחד על יותר מ500 קישורים שהבאתי לך בקישור..
באמת שאין לי כוח לשכנע אותך לקרוא זה לגמרי הפסד שלך.. את פשוט חושבת שאני נגדך או משהו וחבל לא באתי לריב עם אף אחד..
וממליצה לך לא להאמין לקישור שהבאת כי הם מנסים להשמיד אנשים שהם לטובתך כמו בצילום מחקר הבא:
אמרה זאת שקראה הכל^ ואת מביאה קישור אחד על יותר מ500 קישורים שהבאתי לך בקישור..
באמת שאין לי כוח לשכנע אותך לקרוא זה לגמרי הפסד שלך.. את פשוט חושבת שאני נגדך או משהו וחבל לא באתי לריב עם אף אחד..
וממליצה לך לא להאמין לקישור שהבאת כי הם מנסים להשמיד אנשים שהם לטובתך כמו בצילום מחקר הבא:
אנונימית
אני עשיתי עבודה על מתנגדי חיסונים איזה יופי של שאלה
תראי פעם, מחלות היו מאוד נפוצות, מחלת הדבר לדוגמא הרגה חצי אירופה כשהיא התפרצה ובערך שליש מאוכלוסיית העולם, למחלת האבעבועות השחורות היה השיעור תמותה של 30 אחוז. רוב הילדים פעם לא שרדו את תקופת הילדות, היום רוב הילדים מצלחים לעבור את גיל הילדות, ולחיות חיים טובים.
בתקופה המודרנית, לאור הצלחת החיסונים, במיגור מחלות שהיו נורא נפוצות פעם, עד כדי כך חלקם לא קיימות יותר, אנשים אינם נחשפים למחלות זיהומיות שהיו נפוצות פעם. החשש מהמחלות התהפך, ועכשיו אנשים מפחדים מהחיסונים, מתופעות הלוואי שהחיסונים גורמים לכאורה.
תראי פעם, מחלות היו מאוד נפוצות, מחלת הדבר לדוגמא הרגה חצי אירופה כשהיא התפרצה ובערך שליש מאוכלוסיית העולם, למחלת האבעבועות השחורות היה השיעור תמותה של 30 אחוז. רוב הילדים פעם לא שרדו את תקופת הילדות, היום רוב הילדים מצלחים לעבור את גיל הילדות, ולחיות חיים טובים.
בתקופה המודרנית, לאור הצלחת החיסונים, במיגור מחלות שהיו נורא נפוצות פעם, עד כדי כך חלקם לא קיימות יותר, אנשים אינם נחשפים למחלות זיהומיות שהיו נפוצות פעם. החשש מהמחלות התהפך, ועכשיו אנשים מפחדים מהחיסונים, מתופעות הלוואי שהחיסונים גורמים לכאורה.
אנונימית
בקשר למחקרים, תראי, לא כל מה שכתוב באינטרנט הוא אמת, יש המון דברים שנכתבים על חיסונים שלא מדויקים בשום צורה,
קחי לדוגמה מחקר משנת1998 שמצאתי כשעשיתי את העבודה (פורסם בכתב העת lancet). במחקר בדקו 13 ילדים, כשלשמונה מהם אובחן אוטיזם כחודש לאחר קבלת חיסון mmr. בגלל תוצאת המחקר ירד אחוז המתחסנים בחיסון mmr- דבר הגרם להתפרצות מחלות זיהומיות. לאחר שהמחקר נבדק לעומק נמצא כי החוקרים לא פעלו כללים מדעניים, וקיבלו כספים על מנת להטות את המחקר. למעשה לא הוכח קשר בין חיסון הmmr לבין אוטיזם.
וזו רק דוגמה אחת
לכן אני חושבת שחשוב מאוד להתחסנן, אנשים לא מתחסנים לא רק מסכנים את עצמם אלא גם את שאר האוכלוסייה! ומחלות שיש להם כבר חיסון מתפרצות שוב, ככה למשל התרפצה בירושליים מספר פעמים מחלת החצבת.
קחי לדוגמה מחקר משנת1998 שמצאתי כשעשיתי את העבודה (פורסם בכתב העת lancet). במחקר בדקו 13 ילדים, כשלשמונה מהם אובחן אוטיזם כחודש לאחר קבלת חיסון mmr. בגלל תוצאת המחקר ירד אחוז המתחסנים בחיסון mmr- דבר הגרם להתפרצות מחלות זיהומיות. לאחר שהמחקר נבדק לעומק נמצא כי החוקרים לא פעלו כללים מדעניים, וקיבלו כספים על מנת להטות את המחקר. למעשה לא הוכח קשר בין חיסון הmmr לבין אוטיזם.
וזו רק דוגמה אחת
לכן אני חושבת שחשוב מאוד להתחסנן, אנשים לא מתחסנים לא רק מסכנים את עצמם אלא גם את שאר האוכלוסייה! ומחלות שיש להם כבר חיסון מתפרצות שוב, ככה למשל התרפצה בירושליים מספר פעמים מחלת החצבת.
אנונימית
שואל השאלה:
זה לא כל כך נכון,
עזבי את השטיפות מוח רגע ותיכנסי לקישור, יש שם הרבה מחקרים שמפריכים את מה שאמרת על אבעבועות לדוגמה, ועל מחלות בהיסטוריה, שלא נעצרו הודות לחיסונים ושזה שקר. נעצרו הודות להיגיינה. ואחר כך פרסו את החיסונים של אבעבועות רוח על חולים מאפריקה (עם יותר מ15 מחקרים בקישור) והם מתו מהחיסון.
לא אני אמרתי. המרכז העולמי לבקרת מחלות ומניעתן (cdc) אומר..
"אספקת מי השתייה בארה"ב היא מהבטוחות בעולם. חיטוי המים מילא תפקיד קריטי בשיפור איכות מי השתייה בארצות הברית. בשנת 1908, ג'רזי סיטי, ניו ג'רזי הייתה לעיר הראשונה בארצות הברית, שהחלה בחיטוי שגרתי של מי שתייה קהילתיים. במהלך העשור הבא, אלפי ערים ועיירות ברחבי ארצות הברית הצטרפו לחיטוי מי השתייה שלהן באופן שגרתי, ותרמו בכך לירידה דרמטית במחלות ברחבי המדינה (איור 1).
הארעותן של מחלות כמו כולרה וטיפוס פחתה באופן דרמטי. בשנת 1900 התרחשות קדחת הטיפוס בארצות הברית הייתה כמאה מקרים לכל 100,000 איש. עד 1920 היא פחתה ל-33.8 מקרים לכל 100,000 איש. בשנת 2006 היא צנחה ל-0.1 מקרים לכל 100,000 איש (353 מקרים בלבד) כאשר כ-75% התרחשו בקרב תיירים בינלאומיים. קדחת הטיפוס שככה במהירות בערים מבולטימור ועד שיקגו עם החלת חיטוי וטיפול במים. נסיגה זו בתחלואה נזקפת ליישום חיטוי וטיפול במי שתייה, שיפור איכות מי המקור ושיפור התברואה וההיגיינה. "
https://www.cdc.gov/healthywater/drinking/fast_facts.html?fbclid=iwar3au-upjsbyjypxrren_apgr79kk0brkrtozyrrve1loa5_r82qr_sruly
לקחו ילדים בריאים מאפריקה וילדים חולים עם מחלות ש'נכחדו' במערב וראו שזה לא נכון
זה לא כל כך נכון,
עזבי את השטיפות מוח רגע ותיכנסי לקישור, יש שם הרבה מחקרים שמפריכים את מה שאמרת על אבעבועות לדוגמה, ועל מחלות בהיסטוריה, שלא נעצרו הודות לחיסונים ושזה שקר. נעצרו הודות להיגיינה. ואחר כך פרסו את החיסונים של אבעבועות רוח על חולים מאפריקה (עם יותר מ15 מחקרים בקישור) והם מתו מהחיסון.
לא אני אמרתי. המרכז העולמי לבקרת מחלות ומניעתן (cdc) אומר..
"אספקת מי השתייה בארה"ב היא מהבטוחות בעולם. חיטוי המים מילא תפקיד קריטי בשיפור איכות מי השתייה בארצות הברית. בשנת 1908, ג'רזי סיטי, ניו ג'רזי הייתה לעיר הראשונה בארצות הברית, שהחלה בחיטוי שגרתי של מי שתייה קהילתיים. במהלך העשור הבא, אלפי ערים ועיירות ברחבי ארצות הברית הצטרפו לחיטוי מי השתייה שלהן באופן שגרתי, ותרמו בכך לירידה דרמטית במחלות ברחבי המדינה (איור 1).
הארעותן של מחלות כמו כולרה וטיפוס פחתה באופן דרמטי. בשנת 1900 התרחשות קדחת הטיפוס בארצות הברית הייתה כמאה מקרים לכל 100,000 איש. עד 1920 היא פחתה ל-33.8 מקרים לכל 100,000 איש. בשנת 2006 היא צנחה ל-0.1 מקרים לכל 100,000 איש (353 מקרים בלבד) כאשר כ-75% התרחשו בקרב תיירים בינלאומיים. קדחת הטיפוס שככה במהירות בערים מבולטימור ועד שיקגו עם החלת חיטוי וטיפול במים. נסיגה זו בתחלואה נזקפת ליישום חיטוי וטיפול במי שתייה, שיפור איכות מי המקור ושיפור התברואה וההיגיינה. "
https://www.cdc.gov/healthywater/drinking/fast_facts.html?fbclid=iwar3au-upjsbyjypxrren_apgr79kk0brkrtozyrrve1loa5_r82qr_sruly
לקחו ילדים בריאים מאפריקה וילדים חולים עם מחלות ש'נכחדו' במערב וראו שזה לא נכון
אנונימית
אז איך את בדיוק מסבירה את המגפה היום?
הרי יש הגיינה, כולם שומרים על שטיפת ידיים
אבל עד שאין חיסון, כל המגפה הזאת, כל הבידוד הזה לא הולך להיגמר
אגב אני לא חושבת שאני שטופת מוח, אני מבינה את הרצון לקרוא, ולהבין לעומק חיסונים, אבל שימי לב שאת קוראת באתרים אמינים, באתר של משרד הבריאות, או ארגון הבריאות העולמי כנראה לא נכתב על המחקרים הללו.
הרי יש הגיינה, כולם שומרים על שטיפת ידיים
אבל עד שאין חיסון, כל המגפה הזאת, כל הבידוד הזה לא הולך להיגמר
אגב אני לא חושבת שאני שטופת מוח, אני מבינה את הרצון לקרוא, ולהבין לעומק חיסונים, אבל שימי לב שאת קוראת באתרים אמינים, באתר של משרד הבריאות, או ארגון הבריאות העולמי כנראה לא נכתב על המחקרים הללו.
אנונימית
שואל השאלה:
יש הרבה מחקרים שאומרים גם שהקורונה היא נשק ביולוגי, ושיש לזה חיסון ולא משחררים אותו ויש מחקרים שמראים שתפסו את יוצר הוירוס. נדבר על זה כשיהיה חיסון אבל זה לא סותר את כל המחקרים שמראים שחיסונים הורסים את מערכת החיסון, וכתוצאה את רואה במו עיניך את הקורונה שהיא מגיפה עולמית במידה דרסטית שמעולם לא הייתה.
אבל אני חושבת שעדיף שתקראי את כל ההוכחות בקישור שהבאתי לך, כי להביא הוכחה אחת שהבאת הרגע זה לא מספיק. ואת אחת כזו שרוצה לחקור.. סומכת עליך שתצליחי
אני לא ממש מבינה למה תגובות כאן מעדיפים להגיב לי שאני ב100% טועה במקום לבדוק בעצמם את מה שהבאתי להם לקרוא. אולי זאת רק אני אבל זה לא מסתדר לי...
יש הרבה מחקרים שאומרים גם שהקורונה היא נשק ביולוגי, ושיש לזה חיסון ולא משחררים אותו ויש מחקרים שמראים שתפסו את יוצר הוירוס. נדבר על זה כשיהיה חיסון אבל זה לא סותר את כל המחקרים שמראים שחיסונים הורסים את מערכת החיסון, וכתוצאה את רואה במו עיניך את הקורונה שהיא מגיפה עולמית במידה דרסטית שמעולם לא הייתה.
אבל אני חושבת שעדיף שתקראי את כל ההוכחות בקישור שהבאתי לך, כי להביא הוכחה אחת שהבאת הרגע זה לא מספיק. ואת אחת כזו שרוצה לחקור.. סומכת עליך שתצליחי
אני לא ממש מבינה למה תגובות כאן מעדיפים להגיב לי שאני ב100% טועה במקום לבדוק בעצמם את מה שהבאתי להם לקרוא. אולי זאת רק אני אבל זה לא מסתדר לי...
אנונימית
שואל השאלה:
למה את כל כך סומכת על משרד הבריאות העולמי בעיניים עצומות כשיש הוכחות שהם משקרים לך?
זה מזכיר לי את האנשים שמאמינים ברבנים גדולים שבסוף נכנסים לכלא...
את צריכה להיות תמיד סקפטית, האנשים שאת סומכת עליהם יכולים לנצל את האמון שלך.
ואיך את מסבירה את המקרה הרפואי של התאומות הסיאמיות דאשה ומאשה? זו אחת הסתירות הגדולות של הרפואה עד היום והיו עליהן הרבה מחקרים רפואיים שהוכיחו שהחיסונים הם שקריים. הסיפור על מאשה ודאשה הוא מקרה יוצא דופן של תאומות סיאמיות מבריה"מ, הן חיו מחוברות בגופן במשך 53 שנים. מערכת הדם שלהן ומערכת החיסון שלהם היתה משותפת, ולמרות זאת היו מקרים בהם אחת הצטננה והשניה נשארה בריאה, או שאחת חלתה בחצבת והשניה נשארה בריאה לגמרי למרות ששניהן התחסנו!!
https://www.dailymail.co.uk/health/article-4779058/kind-sweet-twin-conjoined-life-psychopath-sister.html
למה את כל כך סומכת על משרד הבריאות העולמי בעיניים עצומות כשיש הוכחות שהם משקרים לך?
זה מזכיר לי את האנשים שמאמינים ברבנים גדולים שבסוף נכנסים לכלא...
את צריכה להיות תמיד סקפטית, האנשים שאת סומכת עליהם יכולים לנצל את האמון שלך.
ואיך את מסבירה את המקרה הרפואי של התאומות הסיאמיות דאשה ומאשה? זו אחת הסתירות הגדולות של הרפואה עד היום והיו עליהן הרבה מחקרים רפואיים שהוכיחו שהחיסונים הם שקריים. הסיפור על מאשה ודאשה הוא מקרה יוצא דופן של תאומות סיאמיות מבריה"מ, הן חיו מחוברות בגופן במשך 53 שנים. מערכת הדם שלהן ומערכת החיסון שלהם היתה משותפת, ולמרות זאת היו מקרים בהם אחת הצטננה והשניה נשארה בריאה, או שאחת חלתה בחצבת והשניה נשארה בריאה לגמרי למרות ששניהן התחסנו!!
https://www.dailymail.co.uk/health/article-4779058/kind-sweet-twin-conjoined-life-psychopath-sister.html
אנונימית
שואל השאלה:
וentermaint
הבנתי שהבידוד עושה חשק לריב עד שלא תקראי אני אפילו לא אענה לך ..אין לך גישה רצינית לחקור ואת אוהבת רק לתקוף בדיונים . תהני
וentermaint
הבנתי שהבידוד עושה חשק לריב עד שלא תקראי אני אפילו לא אענה לך ..אין לך גישה רצינית לחקור ואת אוהבת רק לתקוף בדיונים . תהני
אנונימית
הקורונה לא הגיעה ממעבדה ביולוגית, ולא הייתה נשק של שום מדינה (את מבינה שזה קצת נשמע כמו תיאורית קונפירציה). המקור של הקורונה הוא מהטבע, כבר פרסמו על כך המון הצהרות של מדענים בכירים, וזה נבדק המון פעמים, שמתי קישור לסרטון נחמד שראיתי לא מזמן שגם מסביר את זה.
מבינה את הרעיון של חשיבה ביקורתית, ומעריכה את זה, אבל צריך לדעת להבדיל בין תיאוריית קונספירציה בסגנון- ארגוני הבריאות רק רוצים את כסף שלנו ולהדביק אותנו במחלות, ולבין המציאות.
האתר שלך לא נגמר בסיומת אקדמית לדוגמה, וחלק הקישורים שאליו הוא מפנה הם לבלוגים, לא מבינה למה להתנגד בכוח למשהו שעוזר לאנשים, וגורם לנו לא למות, סליחה.
מבינה את הרעיון של חשיבה ביקורתית, ומעריכה את זה, אבל צריך לדעת להבדיל בין תיאוריית קונספירציה בסגנון- ארגוני הבריאות רק רוצים את כסף שלנו ולהדביק אותנו במחלות, ולבין המציאות.
האתר שלך לא נגמר בסיומת אקדמית לדוגמה, וחלק הקישורים שאליו הוא מפנה הם לבלוגים, לא מבינה למה להתנגד בכוח למשהו שעוזר לאנשים, וגורם לנו לא למות, סליחה.
אנונימית
שואל השאלה:
לפי התשובה שלך לא קראת אף מילה באתר שלי ופשוט לחצת על קישורים לדפדף בקטע של 'באתי כדי לא להאמין.'(אז את לא ממש סקפטית... להיות סקפטי זה אומר לבדוק פרספקטיבות שונות משלך..) לחצת על כולם? קראת הכל? לא. עצלנות זאת לא תכונה מקדמת.
וכשאמרתי שיש מחקרים על הקורונה לא אמרתי שאני מאמינה בהם חד משמעית, אמרתי נדבר כשיהיה חיסון...
ובנתיים באתר הזה יש יותר הוכחות משתי ההוכחות לקישורים שהבאת לכאן אז נראה לי שאני היחידה שסקפטית ואת סומכת על התקשורת בעיניים עצומות.. אני מעודדת חשיבה סקפטית וחלק ממנה זה לחשוב למה מתפרסמים רק מחקרים טובים בארגון הבריאות ולא רעים, ואת הרעים מסתירים ממך ומדי פעם משחררים אחד שתיים בשביל לשכנע אותך ש 'מתנגדי חיסון' טיפשים והרוב הממוצע טוב?
כדאי שתתחילו לשאול שאלות. וזה שהאתר לא אקדמאי, גם אתם לא אקדמאים ומביאים לכאן קישורים.. זה לא אומר כלום.. באתר הזה יש מאות קישורים אקדמאיים ומחקרים מדעיים אבל נוח להתעלם מזה ולשפוט את האתר.. כן..
וממתי גיא זהר זה מקור אמין?
לפי התשובה שלך לא קראת אף מילה באתר שלי ופשוט לחצת על קישורים לדפדף בקטע של 'באתי כדי לא להאמין.'(אז את לא ממש סקפטית... להיות סקפטי זה אומר לבדוק פרספקטיבות שונות משלך..) לחצת על כולם? קראת הכל? לא. עצלנות זאת לא תכונה מקדמת.
וכשאמרתי שיש מחקרים על הקורונה לא אמרתי שאני מאמינה בהם חד משמעית, אמרתי נדבר כשיהיה חיסון...
ובנתיים באתר הזה יש יותר הוכחות משתי ההוכחות לקישורים שהבאת לכאן אז נראה לי שאני היחידה שסקפטית ואת סומכת על התקשורת בעיניים עצומות.. אני מעודדת חשיבה סקפטית וחלק ממנה זה לחשוב למה מתפרסמים רק מחקרים טובים בארגון הבריאות ולא רעים, ואת הרעים מסתירים ממך ומדי פעם משחררים אחד שתיים בשביל לשכנע אותך ש 'מתנגדי חיסון' טיפשים והרוב הממוצע טוב?
כדאי שתתחילו לשאול שאלות. וזה שהאתר לא אקדמאי, גם אתם לא אקדמאים ומביאים לכאן קישורים.. זה לא אומר כלום.. באתר הזה יש מאות קישורים אקדמאיים ומחקרים מדעיים אבל נוח להתעלם מזה ולשפוט את האתר.. כן..
וממתי גיא זהר זה מקור אמין?
אנונימית
שואל השאלה:
אתה לא רוצה לקרוא איך אתה יודע שזה שקרים? אתה החלט כי זה יותר נוח להחליט תכבד אנשים עם דעות סקפטיות שונות משלך..
חוץ מזה שאתה מוריד עלי עצבים וגס בדיבור שלך. מה הקטע? לא עשיתי לך שום דבר אולי תעזוב אותי כבר לך לא נמאס? מקודם קראת לי סתומה אתה לא חייב להסכים איתי אבל למה להיות מגעיל
אתה לא רוצה לקרוא איך אתה יודע שזה שקרים? אתה החלט כי זה יותר נוח להחליט תכבד אנשים עם דעות סקפטיות שונות משלך..
חוץ מזה שאתה מוריד עלי עצבים וגס בדיבור שלך. מה הקטע? לא עשיתי לך שום דבר אולי תעזוב אותי כבר לך לא נמאס? מקודם קראת לי סתומה אתה לא חייב להסכים איתי אבל למה להיות מגעיל
אנונימית
שואל השאלה:
עכשיו להיות אישה זה קללה?
עכשיו להיות אישה זה קללה?
אנונימית
האתר שלך לא אקדמי משמע לא אמין...
את מפנה לאתר הזה בטענה שזה מחקרים שמוכיחים למה חיסונים זה רע, מחקרים לא יכולים להיות סרטוני יוטיוב ובלוגים, את מבינה את זה?
את מפנה לאתר הזה בטענה שזה מחקרים שמוכיחים למה חיסונים זה רע, מחקרים לא יכולים להיות סרטוני יוטיוב ובלוגים, את מבינה את זה?
אנונימית
שואל השאלה:
זה לא שאתר אקדמאי שעובד עם ארגון הבריאות יפרסם את זה. ארגון הבריאות הוא חלק מהממשלה והממשלה ממנת אקדמאיים. לא משתלם מבינה? וזה לא נכון שיש רק בלוגים ויוטיוב שם לחצת רק על הקישורים הראשונים ..
זה לא שאתר אקדמאי שעובד עם ארגון הבריאות יפרסם את זה. ארגון הבריאות הוא חלק מהממשלה והממשלה ממנת אקדמאיים. לא משתלם מבינה? וזה לא נכון שיש רק בלוגים ויוטיוב שם לחצת רק על הקישורים הראשונים ..
אנונימית
את שומעת את עצמך? זה לא נשמע לך תיאוריית קונספירציה?
מאמרים אקדמים= משהו מדעי, שפועלים לפי כללים מדעיים.
לא הכל הממשלה קשורה
מאמרים אקדמים= משהו מדעי, שפועלים לפי כללים מדעיים.
לא הכל הממשלה קשורה
אנונימית
שואל השאלה:
לא הבנתי .. איך את חושבת מי ממן אוניברסיטאות, אקדמיות, בתי ספר, תקציבים, ולמה יש שר חינוך ושרים לזה..? הכל קשור אחד לשני. אזרחות בבית ספר זה לא קשור לקונספירציה.. זה פשוט הגיוני
לא הבנתי .. איך את חושבת מי ממן אוניברסיטאות, אקדמיות, בתי ספר, תקציבים, ולמה יש שר חינוך ושרים לזה..? הכל קשור אחד לשני. אזרחות בבית ספר זה לא קשור לקונספירציה.. זה פשוט הגיוני
אנונימית
כי יותר הגיוני לחשוב שהרופאים רוצים לגרום לך אוטיזם, וממשלות רוצות שתעשי חיסון כדי לגרום לך לחלות.
במדינה שלנו יש אפילו חוק, חוק ביטוח נפגעי חיסון, שמאפשר למי שחושב שנפגע בעקבות קבלת חיסון להגיש תביעה ולקבל פיצוי בגין הפגיעה הזו.
במדינה שלנו יש אפילו חוק, חוק ביטוח נפגעי חיסון, שמאפשר למי שחושב שנפגע בעקבות קבלת חיסון להגיש תביעה ולקבל פיצוי בגין הפגיעה הזו.
אנונימית
שואל השאלה:
והמחקרים מראים שלא כל התביעות מתקבלות.. אני יכולה גם לצלם את המחקר הזה..
ויש גם חוק הגנת האזרח במשטרה, את יודעת כמה תיקים נסגרים? תמימות זה יפה, אבל כואב לי על זה .. תיקים באמת לא מקבלים התייחסות ואני יודעת את זה אני בעצמי הגשתי כמה תיקים. לסמוך בעיניים עצומות על כל חוק..? במציאות זה לא ממש בסרטים..
וממשלות ורופאים רוצים כסף, לא דווקא לגרום לך אוטיזם. זה הכסף מדבר ואזרחים יאמינו כי רופא זה רופא..
והאתר הזה מראה גרף בארצות הברית שנלקחו ממחקרים עם עליית החיסונים ומודד את התחלואה והתמותה לעומת ההבראה ונחשו מה, יש יותר תמותה.
והמחקרים מראים שלא כל התביעות מתקבלות.. אני יכולה גם לצלם את המחקר הזה..
ויש גם חוק הגנת האזרח במשטרה, את יודעת כמה תיקים נסגרים? תמימות זה יפה, אבל כואב לי על זה .. תיקים באמת לא מקבלים התייחסות ואני יודעת את זה אני בעצמי הגשתי כמה תיקים. לסמוך בעיניים עצומות על כל חוק..? במציאות זה לא ממש בסרטים..
וממשלות ורופאים רוצים כסף, לא דווקא לגרום לך אוטיזם. זה הכסף מדבר ואזרחים יאמינו כי רופא זה רופא..
והאתר הזה מראה גרף בארצות הברית שנלקחו ממחקרים עם עליית החיסונים ומודד את התחלואה והתמותה לעומת ההבראה ונחשו מה, יש יותר תמותה.
אנונימית
שואל השאלה:
יש לי רעיון יותר טוב..במקום לבקש ממני צילומי מסך כנס לקישור בכותרת השאלה לבד.. כי איזה קטע הכל מצולם משם... אני צילמתי בגלל שידעתי שלא נכנסים אנשים שלא רוצים לחקור דעות שונות ולהיכנס לקישורים שנוגדים את הדעה שלהם כמו זה
יש לי רעיון יותר טוב..במקום לבקש ממני צילומי מסך כנס לקישור בכותרת השאלה לבד.. כי איזה קטע הכל מצולם משם... אני צילמתי בגלל שידעתי שלא נכנסים אנשים שלא רוצים לחקור דעות שונות ולהיכנס לקישורים שנוגדים את הדעה שלהם כמו זה
אנונימית
שואל השאלה:
אני סולחת אני לא פה לריב :)
כל הקישורים שצילמתי הם בקישור הזה של השאלה..
וכן אני יודעת.. אבל זה עדיין לסמוך על מילה, תקרא בקישור על המחקרים שאומרים ההפך, שהניסויים נעשים על בני אדם.
עכשיו ברצינות.. אני מכירה רופא באיכילוב בישראל שהוא קרוב משפחה שלי והוא סיפר לנו. אבל זכותך לא להאמין..מכבדת
אני סולחת אני לא פה לריב :)
כל הקישורים שצילמתי הם בקישור הזה של השאלה..
וכן אני יודעת.. אבל זה עדיין לסמוך על מילה, תקרא בקישור על המחקרים שאומרים ההפך, שהניסויים נעשים על בני אדם.
עכשיו ברצינות.. אני מכירה רופא באיכילוב בישראל שהוא קרוב משפחה שלי והוא סיפר לנו. אבל זכותך לא להאמין..מכבדת
אנונימית
האמת שגם לי זה נראה כמו ספאם
אנונימית
שואל השאלה:
זה בחירה שלך להאמין או לא אנונימית אני שמעתי מרופא שאישר את הדברים. בשביל לא לסכן אותו לא מוסרת פרטים
זה בחירה שלך להאמין או לא אנונימית אני שמעתי מרופא שאישר את הדברים. בשביל לא לסכן אותו לא מוסרת פרטים
אנונימית
שואל השאלה:
איך כבר הספקת לקרוא את כל הקישורים?
אתה קוסם... אה..
איך כבר הספקת לקרוא את כל הקישורים?
אתה קוסם... אה..
אנונימית
שואל השאלה:
אתה פשוט מגעיל אם אתה מאחל לי שאהיה תקועה במכונת הנשמה.. ואחר כך מבקש סליחה ומקלל שוב . אתה יכול פשוט לצאת מהדיון הזה? אתה פשוט בן אדם דוחה
אתה פשוט מגעיל אם אתה מאחל לי שאהיה תקועה במכונת הנשמה.. ואחר כך מבקש סליחה ומקלל שוב . אתה יכול פשוט לצאת מהדיון הזה? אתה פשוט בן אדם דוחה
אנונימית
אני מסכימה איתו
להסביר את עצמי למישהו קיצוני זה קשה
להסביר את עצמי למישהו קיצוני זה קשה
אנונימית
שואל השאלה:
אני קיצונית?
את סומכת על המשטרה ועל החוק ועל התקשורת.. 2 חברים שלי התלוננו על ניסיון לרצח והמשטרה סגרה להם את התיק.. ניסו לרצוח אותם ולאנשים ה"טהורים" בחוק את מאמינה. ואני יצאתי מהבית חולים עם נזק מרשלנות רפואית שאני סובלת ממנה עד היום וביטלו את התביעה שלי כי ארגון הבריאות שלך צדיקים ומלאכים עם כנפיים..
אני קיצונית?
את סומכת על המשטרה ועל החוק ועל התקשורת.. 2 חברים שלי התלוננו על ניסיון לרצח והמשטרה סגרה להם את התיק.. ניסו לרצוח אותם ולאנשים ה"טהורים" בחוק את מאמינה. ואני יצאתי מהבית חולים עם נזק מרשלנות רפואית שאני סובלת ממנה עד היום וביטלו את התביעה שלי כי ארגון הבריאות שלך צדיקים ומלאכים עם כנפיים..
אנונימית
ואוו, כמה שאתם חסרי בינה!
יש כל כך הרבה מחקרים מקצועיים *באמת* שמראים את החשיבות של חיסונים וכמה הם עוזרים ומצילים את האוכלוסיה. את נותנת לנו קישורים לאתר לא אמין בעליל, שלא ברור איזה "מדען" עומד מאחוריו, וחושבת שאלה דברי אלוהים חיים.
אנונימית,
סבתא שלך היתה "דוקטור" ברוסיה? עם כל הכבוד, זה עדיין לא אומר שהיא יודעת על מה היא מדברת. מה לגבי עשרות אלפי דוקטורים אחרים, שאומרים שהחיסונים מצילים חיים? כולם טועים, ורק סבתא שלך צודקת?
אגב, יכול להיות שבברית המועצות של פעם, הדברים היו אחרת. הרבה השתנה מאז.
חיסונים מגנים על כלל האוכלוסיה. אם היית רואה פעם ילד שחלה בפוליו, היית מדברת אחרת לגמרי.
יש כל כך הרבה מחקרים מקצועיים *באמת* שמראים את החשיבות של חיסונים וכמה הם עוזרים ומצילים את האוכלוסיה. את נותנת לנו קישורים לאתר לא אמין בעליל, שלא ברור איזה "מדען" עומד מאחוריו, וחושבת שאלה דברי אלוהים חיים.
אנונימית,
סבתא שלך היתה "דוקטור" ברוסיה? עם כל הכבוד, זה עדיין לא אומר שהיא יודעת על מה היא מדברת. מה לגבי עשרות אלפי דוקטורים אחרים, שאומרים שהחיסונים מצילים חיים? כולם טועים, ורק סבתא שלך צודקת?
אגב, יכול להיות שבברית המועצות של פעם, הדברים היו אחרת. הרבה השתנה מאז.
חיסונים מגנים על כלל האוכלוסיה. אם היית רואה פעם ילד שחלה בפוליו, היית מדברת אחרת לגמרי.
שואלת,
את ושכמוך טוענים, שלחברות התרופות יש אינטרס לחסן אותנו, כי הן מקבלות כסף עבור החיסון. אם האינטרס היה כלכלי טהור, אז יש להן אינטרס לא לחסן, כדי שנחלה והן תוכלנה למכור לנו *המון* תרופות, יקרות הרבה יותר מחיסון.
את ושכמוך טוענים, שלחברות התרופות יש אינטרס לחסן אותנו, כי הן מקבלות כסף עבור החיסון. אם האינטרס היה כלכלי טהור, אז יש להן אינטרס לא לחסן, כדי שנחלה והן תוכלנה למכור לנו *המון* תרופות, יקרות הרבה יותר מחיסון.
שואל השאלה:
וואי איך רואים שנכנסתם רק ל2 קישורים ויצאתם
...
הקישור הזה נראה לכם לא אמין? יש עוד מלא קישורים כאלה שמה עם חתימות אקדמאיות וממשלתיות אבל אתם לא בודקים... דברו איתי כשתקראו הכל ותעברו על כל מה שכתוב באתר ועל כל הקבצים והקישורים
וואי איך רואים שנכנסתם רק ל2 קישורים ויצאתם
...
הקישור הזה נראה לכם לא אמין? יש עוד מלא קישורים כאלה שמה עם חתימות אקדמאיות וממשלתיות אבל אתם לא בודקים... דברו איתי כשתקראו הכל ותעברו על כל מה שכתוב באתר ועל כל הקבצים והקישורים
אנונימית
אני מצטערת שזה מה שעברת וזה מה שחווית מהם, וזה גורם לך לא להאמין להם
אבל את לא צרכה לסכן את הבריאות שלך בגלל דבר כזה
הסיבה שזה קיצוני כי 97 אחוז מהאוכלוסייה בעד חיסונים ומתחסנים
אה והזה מעלי, התכוונת עלי? למחקר mmr? כי אם כן אז סתרתי אותו, אני בעד חיסונים
אבל את לא צרכה לסכן את הבריאות שלך בגלל דבר כזה
הסיבה שזה קיצוני כי 97 אחוז מהאוכלוסייה בעד חיסונים ומתחסנים
אה והזה מעלי, התכוונת עלי? למחקר mmr? כי אם כן אז סתרתי אותו, אני בעד חיסונים
אנונימית
שואל השאלה:
סופרותם לפחות אל תסתרי את עצמך אמרתי שהאינטרס שלהם לחסן זה בשביל תחלואה וכסף.. כמה סתירה בתגובה אחת..
סופרותם לפחות אל תסתרי את עצמך אמרתי שהאינטרס שלהם לחסן זה בשביל תחלואה וכסף.. כמה סתירה בתגובה אחת..
אנונימית
שואל השאלה:
אם דיברת עלי אז לא סבתא שלי לא דוקטור ברוסיה.. האמת היא זה סיפור מצחיק שהזכרת פוליו בדיוק. (סיפור עצוב) היא חלתה בפוליו אחרי שהיא התחסנה... היא משותקת ברגל אחת והתלוננה אבל לא נתנו לה שום פיצויים וסגרו את התביעה (בצרפת, לא רוסיה..).
אם דיברת עלי אז לא סבתא שלי לא דוקטור ברוסיה.. האמת היא זה סיפור מצחיק שהזכרת פוליו בדיוק. (סיפור עצוב) היא חלתה בפוליו אחרי שהיא התחסנה... היא משותקת ברגל אחת והתלוננה אבל לא נתנו לה שום פיצויים וסגרו את התביעה (בצרפת, לא רוסיה..).
אנונימית
ניסו לרצוח חברים שלך, את סובלת מרשלנות רפואית, וסבתא שלך מתה מפוליו
אוקי... טוב
אוקי... טוב
אנונימית
שואל השאלה:
norman stansfield
אחרי שאתה מאחל לאנשים להיות במכונת הנשמה..אוקי
norman stansfield
אחרי שאתה מאחל לאנשים להיות במכונת הנשמה..אוקי
אנונימית
שואל השאלה:
אני מתנתקת מהדיון הגועלי הזה.. אני לא הולכת לענות לאנשים כמוך רגע אחרי שהם מאחלים למישהו להיות במכונת הנשמה..
אני מתנתקת מהדיון הגועלי הזה.. אני לא הולכת לענות לאנשים כמוך רגע אחרי שהם מאחלים למישהו להיות במכונת הנשמה..
אנונימית
שואל השאלה:
אני אהיה בסדר גמור.
ומחקרים מראים שמטעים את הציבור בקשר לאבעבועות ומחלות היסטוריות.. אין אמון בחיסונים וזו דעתי והדעה של המחקרים. לא אני אמרתי את זה...
by robert f. kennedy, jr., chairman, childrens health defense
https://childrenshealthdefense.org/news/chickenpox-the-dirty-dozen-facts-you-should-know-before-vaccinating/
הקישורים שכאן הם ל-11 חלקים של ראיון עם ד"ר archivides "archie" kalokerinos מאוסטרליה על ניסיונו לגבי הסכנות שבחיסונים. אחד הדברים שהוא אומר בראיון היה "מרגע שהתחלנו לחסן, כמות המוות בילדים ותינוקות הוכפלה, וזה רק הלך והחמיר":
https://www.brighteon.com/6014955256001
https://www.brighteon.com/6014955793001
הקישור שכאן הוא לראיון קצר עם מדען בכיר לשעבר בחברת merck (יצרנית חיסונים מהגדולות בעולם) שמספר איך הוא ועוד אחרים במעמדו לעולם לא חיסנו את ילדיהם מכיוון שהם מודעים לסכנות של הרעל המצוי בחיסונים
https://www.youtube.com/watch?v=v0k75nnbmuy&feature=youtu.be&fbclid=iwar3zlbj7w7zxh3ftsuw0fvnq-s3lq4tr2nqatsnpmn9k6er8quoaodlxxjs
שודר בערוץ hw אמריקה
...
מהו תפקיד הרופאים בכל הסיפור הזה?
מרבית הרופאים לא יודעים כמעט כלום על חיסונים, על המרכיבים שיש בכל אחת מזריקות החיסון ועל תופעות הלוואי שיש לכל אחד מסוגי הזריקות. במרבית המקרים הם אפילו לא טורחים לקרוא את רשימת תופעות הלוואי שיש בדף המידע הנלווה לכל סוג של חיסון.
אם אפילו רק 10-5% מרופאי הילדים או רופאי המשפחה ילמדו ברצינות את נושא החיסונים, זה עשוי לעשות מהפיכה בגישה, כי הם ימצאו את עצמם במצב של קונפליקט אמיתי בין שבועתם כרופאים "קודם כל לא לגרום לנזק" לבין הנזקים שיתגלו להם שגורמים החיסונים, שהם עצמם מזריקים למטופליהם.
מתקבל הרושם, שכל נושא החיסונים הפך להיות הניסוי הרפואי הגדול ביותר שנעשה אי-פעם על בני אדם חיים, והציבור הרחב מוכן להשתתף בניסוי מסוכן זה על בסיס האמונה הכמעט דתית, שמנהלי הניסוי באמת רוצים בטובתו ורק בטובתו.
ניסוי זה התחיל מכוונות טובות ורצון אמיתי לעזור לבני-האדם. אך מאז 1986, כשנחקק בארה"ב החוק אשר פוטר את יצרניות החיסונים מכל אחריות על הנזקים שגורמים החיסונים לילדים, הפך נושא החיסונים להיות מירוץ חסר מעצורים של חברות התרופות להרוויח עוד ועוד מיליארדים, ע"י הרעלת דור שלם של תינוקות וילדים, הרעלה שכולנו או רובנו איפשרנו אותה בתמימותנו, ואף אחד לא יודע עדיין מה תהיינה השלכותיה על עתיד האנושות.
אשליית החיסון ספרה של ד"ר טטיאנה אובקניץ
האמת על החיסונים ספרו של ד"ר הלבורסן
ספר 400 מחקרים על חיסונים! -
http://www.hisunim.org.il/donateandbuy/18-general/toplevelnavigation/230-400studiesbook
אפשר לרכוש אותו בקישור
"באתר זה אני מציג את העובדות על החיסונים."
https://www.vaccines-facts.info/
"ואני מציע לכל מי ששואל אותי (וגם למי שלא): עשו את הבחירות הבריאותיות שלכם רק אחרי מחשבה מרובה וחקירת העובדות, ואל תקשיבו כמו רובוטים לרופא או לאחות, ובוודאי לא לכתבי הבריאות בתקשורת המסחרית. האינטרסים הכלכליים והלאומיים חזקים מאד, ובריאותכם האישית איננה חשובה עבורם כקליפת השום. רק אתם יכולים לדעת איך לנהל את בריאותכם, גם אם אינכם "מומחים" בתחום! אני באופן אישי נוקט בשיטת "אם אין צורך ממשי ומוחשי לא צריך להחדיר שום חומר זר לגוף", והיא מצליחה למעלה למשוער כבר עשרות שנים, תוך כדי גידול משפחה לתפארת של שמונה נפשות."
המאמר שכאן, שהתפרסם בתחילת אוקטובר 2019 מביא מספר עובדות לגבי החיסונים נגד אבעבועות רוח.
chickenpox: the dirty dozen facts you should know before vaccinating
בין היתר מראה המאמר את הנתונים הבאים:
- לפני כניסת החיסון לשימוש, 1 מכל כ-60,000 חולים נפטר מהמחלה ולא 1 על כל 100 חולים כפי שמנסות חברות התרופות להציג זאת.
- לפי החישובים, העלות הממוצעת הדרושה להציל את חייו של ילד אחד מאבעבועות רוח ע"י החיסונים (בהנחה שהחיסונים באמת יעילים) היא כ-20 מיליון דולר.
- לאור הממצאים שהראו שהחיסון נגד אבעבועות רוח העלה בהרבה את מספר מקרי השלבקת החוגרת (הרפס זוסטר), התשובה של חברת merk היתה למכור חיסון גם נגד שלבקת חוגרת...
אני אהיה בסדר גמור.
ומחקרים מראים שמטעים את הציבור בקשר לאבעבועות ומחלות היסטוריות.. אין אמון בחיסונים וזו דעתי והדעה של המחקרים. לא אני אמרתי את זה...
by robert f. kennedy, jr., chairman, childrens health defense
https://childrenshealthdefense.org/news/chickenpox-the-dirty-dozen-facts-you-should-know-before-vaccinating/
הקישורים שכאן הם ל-11 חלקים של ראיון עם ד"ר archivides "archie" kalokerinos מאוסטרליה על ניסיונו לגבי הסכנות שבחיסונים. אחד הדברים שהוא אומר בראיון היה "מרגע שהתחלנו לחסן, כמות המוות בילדים ותינוקות הוכפלה, וזה רק הלך והחמיר":
https://www.brighteon.com/6014955256001
https://www.brighteon.com/6014955793001
הקישור שכאן הוא לראיון קצר עם מדען בכיר לשעבר בחברת merck (יצרנית חיסונים מהגדולות בעולם) שמספר איך הוא ועוד אחרים במעמדו לעולם לא חיסנו את ילדיהם מכיוון שהם מודעים לסכנות של הרעל המצוי בחיסונים
https://www.youtube.com/watch?v=v0k75nnbmuy&feature=youtu.be&fbclid=iwar3zlbj7w7zxh3ftsuw0fvnq-s3lq4tr2nqatsnpmn9k6er8quoaodlxxjs
שודר בערוץ hw אמריקה
...
מהו תפקיד הרופאים בכל הסיפור הזה?
מרבית הרופאים לא יודעים כמעט כלום על חיסונים, על המרכיבים שיש בכל אחת מזריקות החיסון ועל תופעות הלוואי שיש לכל אחד מסוגי הזריקות. במרבית המקרים הם אפילו לא טורחים לקרוא את רשימת תופעות הלוואי שיש בדף המידע הנלווה לכל סוג של חיסון.
אם אפילו רק 10-5% מרופאי הילדים או רופאי המשפחה ילמדו ברצינות את נושא החיסונים, זה עשוי לעשות מהפיכה בגישה, כי הם ימצאו את עצמם במצב של קונפליקט אמיתי בין שבועתם כרופאים "קודם כל לא לגרום לנזק" לבין הנזקים שיתגלו להם שגורמים החיסונים, שהם עצמם מזריקים למטופליהם.
מתקבל הרושם, שכל נושא החיסונים הפך להיות הניסוי הרפואי הגדול ביותר שנעשה אי-פעם על בני אדם חיים, והציבור הרחב מוכן להשתתף בניסוי מסוכן זה על בסיס האמונה הכמעט דתית, שמנהלי הניסוי באמת רוצים בטובתו ורק בטובתו.
ניסוי זה התחיל מכוונות טובות ורצון אמיתי לעזור לבני-האדם. אך מאז 1986, כשנחקק בארה"ב החוק אשר פוטר את יצרניות החיסונים מכל אחריות על הנזקים שגורמים החיסונים לילדים, הפך נושא החיסונים להיות מירוץ חסר מעצורים של חברות התרופות להרוויח עוד ועוד מיליארדים, ע"י הרעלת דור שלם של תינוקות וילדים, הרעלה שכולנו או רובנו איפשרנו אותה בתמימותנו, ואף אחד לא יודע עדיין מה תהיינה השלכותיה על עתיד האנושות.
אשליית החיסון ספרה של ד"ר טטיאנה אובקניץ
האמת על החיסונים ספרו של ד"ר הלבורסן
ספר 400 מחקרים על חיסונים! -
http://www.hisunim.org.il/donateandbuy/18-general/toplevelnavigation/230-400studiesbook
אפשר לרכוש אותו בקישור
"באתר זה אני מציג את העובדות על החיסונים."
https://www.vaccines-facts.info/
"ואני מציע לכל מי ששואל אותי (וגם למי שלא): עשו את הבחירות הבריאותיות שלכם רק אחרי מחשבה מרובה וחקירת העובדות, ואל תקשיבו כמו רובוטים לרופא או לאחות, ובוודאי לא לכתבי הבריאות בתקשורת המסחרית. האינטרסים הכלכליים והלאומיים חזקים מאד, ובריאותכם האישית איננה חשובה עבורם כקליפת השום. רק אתם יכולים לדעת איך לנהל את בריאותכם, גם אם אינכם "מומחים" בתחום! אני באופן אישי נוקט בשיטת "אם אין צורך ממשי ומוחשי לא צריך להחדיר שום חומר זר לגוף", והיא מצליחה למעלה למשוער כבר עשרות שנים, תוך כדי גידול משפחה לתפארת של שמונה נפשות."
המאמר שכאן, שהתפרסם בתחילת אוקטובר 2019 מביא מספר עובדות לגבי החיסונים נגד אבעבועות רוח.
chickenpox: the dirty dozen facts you should know before vaccinating
בין היתר מראה המאמר את הנתונים הבאים:
- לפני כניסת החיסון לשימוש, 1 מכל כ-60,000 חולים נפטר מהמחלה ולא 1 על כל 100 חולים כפי שמנסות חברות התרופות להציג זאת.
- לפי החישובים, העלות הממוצעת הדרושה להציל את חייו של ילד אחד מאבעבועות רוח ע"י החיסונים (בהנחה שהחיסונים באמת יעילים) היא כ-20 מיליון דולר.
- לאור הממצאים שהראו שהחיסון נגד אבעבועות רוח העלה בהרבה את מספר מקרי השלבקת החוגרת (הרפס זוסטר), התשובה של חברת merk היתה למכור חיסון גם נגד שלבקת חוגרת...
אנונימית
שואל השאלה:
ולעוד הוכחות מוחצות:
ד"ר תומפסון, מדען בכיר במחלקת בטיחות החיסונים ב-cdc, היה הראשון בהיסטוריה שהודה והדליף החוצה (ב-2013), שב-cdc ידעו במשך 13 שנה על הקשר שבין הזריקה המשולשת (mmr חצבת, חזרת ואדמת) לבין אוטיזם, וטייחו מידע זה.
ב-2002 הורו בכירים ב-cdc לד"ר תומפסון להשמיד את כל המסמכים המראים על הקשר שבין חיסון ה-mmr לאוטיזם. ד"ר תומפסון שמר בסתר את הנתונים במחשב שלו.
בעת כתיבת שורות אלה (2017) ידוע על יותר מ-100,000 מקרים של ילדים אפרו-אמריקאים שאובחנו עם אוטיזם מאז שנת 2001, בה כבר היה ברור ל-cdc שזריקת ה-mmr עלולה לגרום לאוטיזם.
ד"ר תומפסון הודה גם שב-cdc מצאו קשר בין החיסונים המכילים כספית (תימרוסל) לבין תופעות נוספות כגון: טיקים, פיגור בדיבור, פיגור בשפה, iq, ועשו הכל להחביא ממצאים אלה או למזער אותם.
ב-2004, בעקבות לחץ מהקונגרס האמריקאי על ה-cdc, פורסם מאמר במגזין של רופאי הילדים בארה"ב ובו נטען שלא נמצא כל קשר בין חיסוני ה-mmr לבין אוטיזם. ב-2005 פורסמה הצהרה של ה-iom (המכון לרפואה - institute of medicine) האומרת גם כן שלא נמצא קשר בין החיסונים לאוטיזם. להצהרה זו הם הוסיפו את המשפט המוזר: "ואנחנו לא צריכים יותר לחקור זאת".
ב-27.8.2014 פרסם ד"ר תומפסון הצהרה בהקשר למאמר הנ"ל (שהוא היה בין מחבריו), ובין היתר הוא כתב את הדברים הבאים:
"שמי וויליאם תומפסון. אני חוקר בכיר ב-cdc שם אני עובד מאז 1998.אני מתחרט על כך שעמיתי ואני השמטנו מידע סטטיסטי משמעותי במאמר שלנו מ-2004 אשר פורסם בז'ורנל pediatrics. המידע שהושמט רמז על כך שזכרים ממוצא אפרו-אמריקאי אשר קיבלו את החיסון mmr לפני גיל 36 חודש, היו בסיכון מוגבר לאוטיזם..."
ביום שלמחרת פרסום הצהרתו של ד"ר תומפסון, זה היה הנושא החם בכל הרשתות החברתיות. אך מי שעקב בעניין אחרי הנושא שם לב לעובדה מעניינת באתו יום: אף אחת מרשתות הטלביזיה הגדולות בארה"ב לא הזכירה אפילו במילה אחת את הנושא, למרות שזה היה אחד הסיפורים הבולטים והשערורייתיים ביותר בעשורים האחרונים בתחום הרפואה!
בדף שכאן יש קישור המאפשר להוריד את כל 10,000 המסמכים של ה-cdc אשר הועברו ע"י ד"ר תומפסון לבריאן הוקר, לאנדרו וויקפילד ולחבר הקונגרס ביל פוסי:
https://vaxxedthemovie.com/download-the-cdc-autism-mmr-files-released-by-dr-william-thompson/
https://www.bebee.com/producer/@joyce-bowen/the-real-story-of-dr-andrew-wakefield-and-mmr-by-mary-holland-jd
ציטוט מדברי אן לנדרס:
"האמת העירומה תמיד טובה יותר מהשקר שלבוש הכי טוב"
לפחות 82 מחקרים נוספים ששחזרו את מחקרו של ד"ר ווייקפילד, הגיעו לממצאים דומים. זהו קישור לסרט המלא על הוכחת האוטיזם.
http://www.emetaheret.org.il/2016/08/12/vaxxed-%d7%94%d7%a1%d7%a8%d7%98-%d7%97%d7%99%d7%a1%d7%95%d7%a0%d7%99%d7%9d-%d7%90%d7%a0%d7%93%d7%a8%d7%95-%d7%95%d7%95%d7%99%d7%a7%d7%a4%d7%99%d7%9c%d7%93/
המאמר שכאן פורסם ב- 8.7.2018 ע"י ד"ר jeffrey dach md, המביא עוד עדויות לכך שהחיסונים המכילים אלומיניום גורמים לאוטיזם:
https://jeffreydachmd.com/2018/07/aluminum-in-vaccines-cause-autism/
דו"ח שפורסם ב-2009 השווה בין מספר החיסונים שמקבל תינוק עד גיל שנה לבין מקרי אוטיזם.
להלן מספר דוגמאות:
ארה"ב: מס' חיסונים בשנה ראשונה: 26 שיעור מקרי אוטיזם: 1 על כל 150
נורבגיה: " " " " : 13 " " " : 1 על כל 2000
ישראל: " " " " : 11 " " " : 1 על כל 1000
בשנות ה-70 היה שיעור הלוקים באוטיזם בארה"ב כ-1 על כל 10,000 ילדים.
כיום עומד שיעור זה על כ-1 על כל 50 ילדים ואף פחות מ-50.
בשנות ה-70 חוסנו ילדי ארה"ב כנגד 7 מחלות בלבד ולא היה אז החיסון המשולש mmr.
ד"ר (phd) סטפני סנף, מדענית ב-mit, עוקבת כבר מספר שנים אחרי העליה האקספוננציאלית במספר התינוקות שמאובחנים עם אוטיזם. היא טוענת שאם קצב העליה במספר הלוקים באוטיזם יימשך כפי שהוא כיום, 80% מהבנים שיוולדו בארה"ב בשנת 2032 יאובחנו כלוקים באוטיזם!
היא מייחסת את העליה הדרמטית במקרי אוטיזם ומחלות והפרעות אחרות בעיקר לגורמים האלה:
א. אלומיניום, כספית וגלוטמט שיש לפחות בחלק מהחיסונים.
ב. רמות נמוכות מדי בדם של גופרית וגלוטטיון אצל חלק מהמתחסנים.
ג. כניסה של הגליפוסט (החומר הפעיל בקוטל העשבים ראונדאפ) לחלק מהחיסונים.
הקישור שכאן הוא לראיון עם ד"ר סנף בו היא מסבירה חלק מהדברים שגילתה.
מידע נוסף עליה יש באתרים רבים כולל בקישור הזה:
https://www.ageofautism.com/2014/12/dr-stephanie-seneff-senior-mit-research-scientiston-vaccine-safety.html
אה פתאום השתתקתם..
ולעוד הוכחות מוחצות:
ד"ר תומפסון, מדען בכיר במחלקת בטיחות החיסונים ב-cdc, היה הראשון בהיסטוריה שהודה והדליף החוצה (ב-2013), שב-cdc ידעו במשך 13 שנה על הקשר שבין הזריקה המשולשת (mmr חצבת, חזרת ואדמת) לבין אוטיזם, וטייחו מידע זה.
ב-2002 הורו בכירים ב-cdc לד"ר תומפסון להשמיד את כל המסמכים המראים על הקשר שבין חיסון ה-mmr לאוטיזם. ד"ר תומפסון שמר בסתר את הנתונים במחשב שלו.
בעת כתיבת שורות אלה (2017) ידוע על יותר מ-100,000 מקרים של ילדים אפרו-אמריקאים שאובחנו עם אוטיזם מאז שנת 2001, בה כבר היה ברור ל-cdc שזריקת ה-mmr עלולה לגרום לאוטיזם.
ד"ר תומפסון הודה גם שב-cdc מצאו קשר בין החיסונים המכילים כספית (תימרוסל) לבין תופעות נוספות כגון: טיקים, פיגור בדיבור, פיגור בשפה, iq, ועשו הכל להחביא ממצאים אלה או למזער אותם.
ב-2004, בעקבות לחץ מהקונגרס האמריקאי על ה-cdc, פורסם מאמר במגזין של רופאי הילדים בארה"ב ובו נטען שלא נמצא כל קשר בין חיסוני ה-mmr לבין אוטיזם. ב-2005 פורסמה הצהרה של ה-iom (המכון לרפואה - institute of medicine) האומרת גם כן שלא נמצא קשר בין החיסונים לאוטיזם. להצהרה זו הם הוסיפו את המשפט המוזר: "ואנחנו לא צריכים יותר לחקור זאת".
ב-27.8.2014 פרסם ד"ר תומפסון הצהרה בהקשר למאמר הנ"ל (שהוא היה בין מחבריו), ובין היתר הוא כתב את הדברים הבאים:
"שמי וויליאם תומפסון. אני חוקר בכיר ב-cdc שם אני עובד מאז 1998.אני מתחרט על כך שעמיתי ואני השמטנו מידע סטטיסטי משמעותי במאמר שלנו מ-2004 אשר פורסם בז'ורנל pediatrics. המידע שהושמט רמז על כך שזכרים ממוצא אפרו-אמריקאי אשר קיבלו את החיסון mmr לפני גיל 36 חודש, היו בסיכון מוגבר לאוטיזם..."
ביום שלמחרת פרסום הצהרתו של ד"ר תומפסון, זה היה הנושא החם בכל הרשתות החברתיות. אך מי שעקב בעניין אחרי הנושא שם לב לעובדה מעניינת באתו יום: אף אחת מרשתות הטלביזיה הגדולות בארה"ב לא הזכירה אפילו במילה אחת את הנושא, למרות שזה היה אחד הסיפורים הבולטים והשערורייתיים ביותר בעשורים האחרונים בתחום הרפואה!
בדף שכאן יש קישור המאפשר להוריד את כל 10,000 המסמכים של ה-cdc אשר הועברו ע"י ד"ר תומפסון לבריאן הוקר, לאנדרו וויקפילד ולחבר הקונגרס ביל פוסי:
https://vaxxedthemovie.com/download-the-cdc-autism-mmr-files-released-by-dr-william-thompson/
https://www.bebee.com/producer/@joyce-bowen/the-real-story-of-dr-andrew-wakefield-and-mmr-by-mary-holland-jd
ציטוט מדברי אן לנדרס:
"האמת העירומה תמיד טובה יותר מהשקר שלבוש הכי טוב"
לפחות 82 מחקרים נוספים ששחזרו את מחקרו של ד"ר ווייקפילד, הגיעו לממצאים דומים. זהו קישור לסרט המלא על הוכחת האוטיזם.
http://www.emetaheret.org.il/2016/08/12/vaxxed-%d7%94%d7%a1%d7%a8%d7%98-%d7%97%d7%99%d7%a1%d7%95%d7%a0%d7%99%d7%9d-%d7%90%d7%a0%d7%93%d7%a8%d7%95-%d7%95%d7%95%d7%99%d7%a7%d7%a4%d7%99%d7%9c%d7%93/
המאמר שכאן פורסם ב- 8.7.2018 ע"י ד"ר jeffrey dach md, המביא עוד עדויות לכך שהחיסונים המכילים אלומיניום גורמים לאוטיזם:
https://jeffreydachmd.com/2018/07/aluminum-in-vaccines-cause-autism/
דו"ח שפורסם ב-2009 השווה בין מספר החיסונים שמקבל תינוק עד גיל שנה לבין מקרי אוטיזם.
להלן מספר דוגמאות:
ארה"ב: מס' חיסונים בשנה ראשונה: 26 שיעור מקרי אוטיזם: 1 על כל 150
נורבגיה: " " " " : 13 " " " : 1 על כל 2000
ישראל: " " " " : 11 " " " : 1 על כל 1000
בשנות ה-70 היה שיעור הלוקים באוטיזם בארה"ב כ-1 על כל 10,000 ילדים.
כיום עומד שיעור זה על כ-1 על כל 50 ילדים ואף פחות מ-50.
בשנות ה-70 חוסנו ילדי ארה"ב כנגד 7 מחלות בלבד ולא היה אז החיסון המשולש mmr.
ד"ר (phd) סטפני סנף, מדענית ב-mit, עוקבת כבר מספר שנים אחרי העליה האקספוננציאלית במספר התינוקות שמאובחנים עם אוטיזם. היא טוענת שאם קצב העליה במספר הלוקים באוטיזם יימשך כפי שהוא כיום, 80% מהבנים שיוולדו בארה"ב בשנת 2032 יאובחנו כלוקים באוטיזם!
היא מייחסת את העליה הדרמטית במקרי אוטיזם ומחלות והפרעות אחרות בעיקר לגורמים האלה:
א. אלומיניום, כספית וגלוטמט שיש לפחות בחלק מהחיסונים.
ב. רמות נמוכות מדי בדם של גופרית וגלוטטיון אצל חלק מהמתחסנים.
ג. כניסה של הגליפוסט (החומר הפעיל בקוטל העשבים ראונדאפ) לחלק מהחיסונים.
הקישור שכאן הוא לראיון עם ד"ר סנף בו היא מסבירה חלק מהדברים שגילתה.
מידע נוסף עליה יש באתרים רבים כולל בקישור הזה:
https://www.ageofautism.com/2014/12/dr-stephanie-seneff-senior-mit-research-scientiston-vaccine-safety.html
אה פתאום השתתקתם..
אנונימית
שואל השאלה:
ואפילו התרופה לקורונה, הולכים לחפף לנו בה אם לא ידעתם...
אתם הולכים להיות נסיינים :
האם יש קשר בין חומרת המחלה לבין תהליך ייצור החיסון?
מסתבר שיש קשר! ע"פ גרוטו, ככל שהמחלה חמורה יותר, אפשר לעגל פינות בתהליך אישור החיסון לשימוש (אחרי שהוא פותח), ולחפף יותר בבדיקות הבטיחות והיעילות של החיסון. איך עושים זאת?
1. בודקים את החיסון למשך זמן קצר.
2. בודקים אותו על אוכלוסייה קטנה.
3. בדיקת היעילות תהיה רק של כמות נוגדים, ולא בדיקת יעילות מקיפה.
האם כבר קרה שהוציאו לשימוש חיסון שעבר בדיקות בטיחות "חסכוניות"?
גרוטו מדווח שלגבי החיסון נגד נגיף האבולה, בשל היותו קטלני, התפשרו בבדיקות הבטיחות שלו. כנראה שגרוטו יודע משהו שאיננו יודעים, שהרי ההתפרצות הראשונה של הנגיף קרתה ב-1976, ורק בדצמבר 2019 אישר ה-fda את החיסון ("חדשות טובות למרק" ציינה הכותרת ב"כלכליסט").
בנוסף גרוטו לא מציין שכל המחלות נגדן ממליץ משרד הבריאות על חיסונים לכל האוכלוסייה, מחקרי הבטיחות לוקים בחסר (למשל, אף חיסון לא נבדק מעולם מול תמיסה אינרטית).
ואפילו התרופה לקורונה, הולכים לחפף לנו בה אם לא ידעתם...
אתם הולכים להיות נסיינים :
האם יש קשר בין חומרת המחלה לבין תהליך ייצור החיסון?
מסתבר שיש קשר! ע"פ גרוטו, ככל שהמחלה חמורה יותר, אפשר לעגל פינות בתהליך אישור החיסון לשימוש (אחרי שהוא פותח), ולחפף יותר בבדיקות הבטיחות והיעילות של החיסון. איך עושים זאת?
1. בודקים את החיסון למשך זמן קצר.
2. בודקים אותו על אוכלוסייה קטנה.
3. בדיקת היעילות תהיה רק של כמות נוגדים, ולא בדיקת יעילות מקיפה.
האם כבר קרה שהוציאו לשימוש חיסון שעבר בדיקות בטיחות "חסכוניות"?
גרוטו מדווח שלגבי החיסון נגד נגיף האבולה, בשל היותו קטלני, התפשרו בבדיקות הבטיחות שלו. כנראה שגרוטו יודע משהו שאיננו יודעים, שהרי ההתפרצות הראשונה של הנגיף קרתה ב-1976, ורק בדצמבר 2019 אישר ה-fda את החיסון ("חדשות טובות למרק" ציינה הכותרת ב"כלכליסט").
בנוסף גרוטו לא מציין שכל המחלות נגדן ממליץ משרד הבריאות על חיסונים לכל האוכלוסייה, מחקרי הבטיחות לוקים בחסר (למשל, אף חיסון לא נבדק מעולם מול תמיסה אינרטית).
אנונימית
שואלת,
1. איפה סתרתי את עצמי? אשמח אם תראי לי.
2. אמרת במקום כלשהו, שמזריקים לתינוקות אלומיניום. מה האינטרס? אם רוצים להזריק פלסבו, שיזריקו סייליין.
3. תאמיני או לא, למדינה יש אינטרס שנהיה בריאים. גם אם נניח שלא איכפת לה מבריאות האזרחים שלה, הרי שאזרח חולה עולה למדינה שלנו כסף. וכן איכפת לה מכסף.
4. היתה כאן מישהי (גם אנונימית כמובן) שטענה שסבתא שלה היתה דוקטור ברוסיה. כתבתי אליה.
5. עד היום, לא ידוע המנגנון שגורם לאוטיזם. על כן, קל מאוד לומר על גורם כלשהו שהוא-הוא הגורם לאוטיזם. אל תשכחי שאפשר לגלות אוטיזם רק החל מגיל מסוים, לאחר שניתנו כבר מספר חיסונים. כמה קל להאשים אותם!
1. איפה סתרתי את עצמי? אשמח אם תראי לי.
2. אמרת במקום כלשהו, שמזריקים לתינוקות אלומיניום. מה האינטרס? אם רוצים להזריק פלסבו, שיזריקו סייליין.
3. תאמיני או לא, למדינה יש אינטרס שנהיה בריאים. גם אם נניח שלא איכפת לה מבריאות האזרחים שלה, הרי שאזרח חולה עולה למדינה שלנו כסף. וכן איכפת לה מכסף.
4. היתה כאן מישהי (גם אנונימית כמובן) שטענה שסבתא שלה היתה דוקטור ברוסיה. כתבתי אליה.
5. עד היום, לא ידוע המנגנון שגורם לאוטיזם. על כן, קל מאוד לומר על גורם כלשהו שהוא-הוא הגורם לאוטיזם. אל תשכחי שאפשר לגלות אוטיזם רק החל מגיל מסוים, לאחר שניתנו כבר מספר חיסונים. כמה קל להאשים אותם!
שואל השאלה:
לא ברחתי.
תיראו עכשיו בטלוויזיה בערוץ 13 בצינור יש כתבה שמפברקים את מספרי המתים בקורונה
הוכחה לעיניים שלכם
פחדנים
לא ברחתי.
תיראו עכשיו בטלוויזיה בערוץ 13 בצינור יש כתבה שמפברקים את מספרי המתים בקורונה
הוכחה לעיניים שלכם
פחדנים
אנונימית
שואל השאלה:
ואו איזה ראש בקיר
הרגע זה היה בצינור
יצאתי מהדיון אין לי כוח לאנשים שלא רואים הוכחות
ואו איזה ראש בקיר
הרגע זה היה בצינור
יצאתי מהדיון אין לי כוח לאנשים שלא רואים הוכחות
אנונימית
שואל השאלה:
אתה.
אומרים לך זה היה בטלוויזיה הרגע ואתה משחק אותה טמבל
אין לי כוח לזה כבר.
תמשיך לדבר עם עצמך אני מתנתקת, גם ככה אין עם מי לדבר
אתה.
אומרים לך זה היה בטלוויזיה הרגע ואתה משחק אותה טמבל
אין לי כוח לזה כבר.
תמשיך לדבר עם עצמך אני מתנתקת, גם ככה אין עם מי לדבר
אנונימית
שואל השאלה:
אל תגידי לי מה לראות ומה לעשות לפני שאת רואה את הסרטונים והקישורים שלי בעצמך כי אז אני גם לא חייבת להקשיב לך ולא כלום.. תודה
אל תגידי לי מה לראות ומה לעשות לפני שאת רואה את הסרטונים והקישורים שלי בעצמך כי אז אני גם לא חייבת להקשיב לך ולא כלום.. תודה
אנונימית