11 תשובות
אני אישית אוהב תפיצה ואת העגבניות
קוסקוס עם ירקות
אני הכי אוהבת את הנודלס בטעם עוף
כל הנודלס
נודלס עוף
והנודס האסיימתי שכחתי איך קוראים לו
פסטה עגבניות היחיד שהיה לי טעים
רק הנודלס טעים
ומהנודלס הכי טעים הסצ'ואן
פסטה ברוטב פיצה
לא אוכל את זה כבר,אבל הייתי אוהב את הנוגלס בנוסח סצ'ואן
*נודלס בנוסח סצ'ואן