9 תשובות
תתנחם בזה שאתה תהיה אחלה נפט?
אנסח את זה אחרת יום אחד תתניע מכונית בתקווה שיהיה מכוניות בעתיד כן
גן עדן נכנס לצאט
אנונימית
חיים יצאו מהצ'אט
שואל השאלה:
סתמו
סתמו
אנונימי
תבקש שישרפו אותך ויפזרו אותך בים באוויר ביבשה
ואז אופציה 1 זה שגלגול חיים זב אמיתי ואז הנשמה שלך תתגלכל למישו אחר
אופציה 2 (ההגיונית) זה בולשיט אין כלום אחרי המוות אבל ככה לפחית תדע שלאפר שלך יש מקומות יפים ומעניינים להעות בו
ואז אופציה 1 זה שגלגול חיים זב אמיתי ואז הנשמה שלך תתגלכל למישו אחר
אופציה 2 (ההגיונית) זה בולשיט אין כלום אחרי המוות אבל ככה לפחית תדע שלאפר שלך יש מקומות יפים ומעניינים להעות בו
אתה לא תהיה שם כדי להרגיש את זה.
אפילו אם אתה לא מאמין בגן עדן :)
אפילו אם אתה לא מאמין בגן עדן :)
למה לחשוב על המוות ישר עכשיו ?תחיה את ההווה ואת החיים שלך בצורה טובה יותר.
אתה לא מרגיש שאתה מת
באותו הנושא: