10 תשובות
תבדקי אם עידכן לך לגמרי ותכנסי שוב אם לא כנראה שזה באג כלשהו
הולכים להגדרות
עושים רסט לדיפולט (חלוניות למטה מצד שמאל)
יוצאים מהמשחק לחלוטין ונכנסים שוב
תצלמי פשוט את המסך של ההגדרות בהגדרה הכי אחרונה
הסימס שלי לא פתוח אז אני לא זוכרת מה כתוב שם
שואל השאלה:
http://www.up2me.co.il/imgs/29229637.jpeg
restore default
שואל השאלה:
ואי תודה אין לך מושג כמה עזרת לי
באהבה
ככה תעשי כל פעם
אם זה יצא מהמסך המלא את יודעת איך לתקן לבד כן?
שואל השאלה:
זה אולי בgame options תמקדי אותי כדי שאוכל לדעת מה לצלם
תוכלי לצלם מסך של ההגדרות ולשים קישור?
שואל השאלה:
אני לא מצליחה איפה זה בדיוק?