5 תשובות
פעם אחת עשיתי את זה מרוב שיעמום.
פעם אחרת עשיתי את זה כי הוא רצה להיות ביחד ממש והוא לא הבין שלא באלי אז עשיתי מה שעשיתי.
עוד פעם הייתה שהאקסית שלו התחילה לאיים עלי אז בשביל להחזיר לה הייתי איתו.
טוב יש די הרבה אני לא מרגישה אשמה אבל מודה שזה לא המעשים הכי טובים שלי
אנונימית
בעיקרון לבנים אין כל כך לב כשהם פוגעים במישהי.. אבל כשהיא כבר לא שמה עליהם הם מבינים את החרטה ומנסים יותר להתיידד איתה (קרה לי) אוף הוא אפס
אנונימית
אני חושבת שכן מי ששיחק ברגשות של מישהו מרגיש אשמה כי מישהו בגד בי עם משהי והוא הרגיש רגשות אשם ברגע שהבין שזה לא היה בסדר אז הוא אמר לי רק תסלחי לי וזה
הבעיה של חלק מהבנים היא שהם פשוט תמימים מדי..
שיחקו לי ברגשות פעמיים
אנונימי
אני יכולה להגיד לך שאני עשיתי את זה בלי לדעת שעשיתית את זה ורק אחרי שזה נגמר הבנתי מה עשיתי והתנצלתי בפניו והתחרטתי כל כך על איך שהתנהגתי