6 תשובות
אין לי מושג איפה אתה גר אבל אצלי אין אוטובוס מעשר כבר
ועדיף שלא אל תעלה לאוטובוס קנס בוודאות
אנונימית
יש כאלה שיש להם אישור מיוחד
נראלי האוטובוסים זה גם לחיילים
1. אין אוטובוסים כרגע
2. לא נמאס לך מהקורונה? ההנחיות מבחינתך הם סתם? חיילים יושבים בבסיסים לא רואים את המשפחה שלהם כבר חודש וחצי לא אוכלים אוכל של אמא שלהם החברות שלהם מתגעגעות אליהם אחים שלהם גדלים בלעדיהם ומה שמעניין אותך זה לקחת אוטובוס?
מסכימה, לא ראיתי את אחותי כבר חודש והיא לא תצא גם שבוע הבא ככה שעד הפעם הבאה שאני אראה אותה יהיה שלא ראיתי אותה כבר חודש וחצי-חודשיים כמעט.. בבקשה אל תפר הנחיות בואו ניתן למצב להיגמר כמה שיותר מהר..
אנונימית
זה סתם התגרות במצב במילא המצב קשה ואנשים לא עומדים בזה אז יציאות מיותרות מהבית לא יועילו למצב