4 תשובות
אני קצת מתקשה להבין למה לא. זו סדרה חזקה מאוד, מעוררת מחשבה ושגורמת לאי נוחות קלה. אולי היא דווקא תעזור לך בכך שתגרום לך להרהר בדברים אחרים.
זאת סדרה מאוד חזקה ואת חושבץ על דברים אחרי שסיימת את הפרק
הייתי מחכה לתקופה יותר טובה
אממ עדיף שלא, 95% מהפרקים נגמרים לא משהו ובכללי זאת סדרה עם המון רגשות שמנסה לשקף את העולם העתידי.
לא, אל תצפי.
תצפי אחרי שתצליחי לעבור מהתקופה בהצלחה :)