6 תשובות
אולי אבל אני חושבת שזה בסדר לגמרי לאהוב 2 להקות
זה בסדר כל עוד את עדין שומעת אותם
זה בסדר לגיטמי אני שומעת שלל להקות ועדיין מעריצה של הביטלס,כנראה היית מעריצה ועבר לך וזה לגיטמי אל תשכחי שקינקס זו להקה מצוינת !!
לא ביג דיל
את לא אוהבת את הביטלס פחות
פשוט נחשפת למוזיקה אחרת שהתחברת אליה יותר.
את לא אוהבת את הביטלס פחות
פשוט נחשפת למוזיקה אחרת שהתחברת אליה יותר.
שואל השאלה:
אני אוהבת את הקינקס יותר וזה מוזרר לי
כי הייתי מעריצה של הביטלס
אני אוהבת את הקינקס יותר וזה מוזרר לי
כי הייתי מעריצה של הביטלס
אנונימית
לא, לאהוב את הביטלס לא מחייב שהם יהיו הלהקה האהובה עלייך
זה בסדר לאהוב גם את הקינקס xdxd
זה בסדר לאהוב גם את הקינקס xdxd
באותו הנושא: