12 תשובות
המשקל שלך בסדר גמור.. אבל את יכולה לאכול יותר בריא וכשמתאמנים לוקח זמן לראות תוצאות ואם אוכלים לא בריא אז אין למה לצפות
שואל השאלה:
אני אוכלת בריא פשוט כל רגע בא לי לאכול משהו, כי משעמם לי. ואני הכי לא אחת שמשמינה מדברים, מאמינה שבן אדם אחר היה מזמן עולה ממש במשקל. אבל לא יודעת מה קרה ואני פתאום כן משמינה מדברים....
אנונימית
תאכלי ירקות, זה טעים בריא ורצוי כמה שיותר, תשתי מים, תלעסי מסטיקים, יש ארטיקים של 18-30 קלוריות
שואל השאלה:
אני שותה מים בכמויות, אני לא אוהבת ארטיקים. לא שאלתי איך לפצוח בדיאטה, שאלתי ממה להמנע.
אנונימית
קודם כל המשקל שלך ממש טוב וכולם משמינים ועולים במשקל בבידוד אז אין לך מה לדאוג :)
בכל מקרה את יכולה לנסות יותר לשים לב לתזונה שלך ולהתחיל לעשות כל יום אימון (יש כל מיני תכניות אימונים חינמיות באינטרנט)
תמנעי מדברים לא בריאים.. שוקולד בכמות גבוהה דברים מטוגנים, אוכל מבחוץ, וחטיפים, תקראי תוויות מזון זה עוזר להבין כמה קלוריות יש בכל דבר, אבל תרשי לעצמך מידי פעם ואם את רוצה משהו ללעוס כמו שכתבתי מסטיק זה טוב
תפסיקי עם המתוק, תאכלי רק בשבת כמה מתוק שאת רוצה אבל במשך השבוע אין מתוק יותר.
ותעשי ספורט שאת אוהבת, כי אם
תעשי משהו שאת לא אוהבת את תוותרי, ולכן ממליצה לך על הליכון/ תרגילים ביוטיוב כמו האתר של קלואי טינג או אירה דולפין הן ממש טובות או אפילו אפליקציות שמורידות במשקל תוך 30 יום!
ועוד משהו , לשתות מים לפני ואחרי ארוחה יעזור מאוד להורדה במשקל כי את לא תהיי ממש רעבה ולאכול בכל ארוחה סלט/ ירקות חתוכים זה משביע ומאוד עוזר לך לאכול פחות
אל תוותרי, תחשבי שאחרי ההסגר תרגישי ממש טוב ששמרת על הגוף שלך, תשימי שירים זה מאוד עוזר למוטיבציה או אפילו תעשי ספורט עם המשפחה שלך ,אף פעם זה לא יזיק:)
נ.ב
תעסיקי את עצמך בדברים, למשל: לדבר עם חברים, סטיפס,סרטים/סדרות, לבשל/לאפות, לרקוד, לקרוא ספר , לישון , להיות עם המשפחה ולשחק משחקי קופסא וכו'
שואל השאלה:
הקטע הוא שאני כבר מתאמנת איזה עשרה ימים פשוט יום כן יום לא אז יוצא שכבר 20 ימים שמתוכם רק 10. ואני עושה שלושה אימוני בטן, אימון רגליים, אימון ידיים. ואין שינוי בבטן, בכלל!!
אנונימית
כי זה כולה כמה ימים. קחי לך חודש מינימום ואולי יראו תוצאות, זה לוקח יותר זמן
אם אין שינוי, יש בעיה בתזונה שלך.
אבל תקחי כמו שאמרו מעליי, לפחות חודש
שואל השאלה:
אוף אני מרגישה כל כך רע עם עצמי.
אני ילדה רזה, רק הבטן מפריעה לי, ונמאס לי שאמא שלי אומרת לי כמה את אוכלת, ואם אני עליתי במשקל אז את בטוח עלית.
זה קשה הקטע עם התזונה, במיוחד כשבחיים לא השמנתי מכלום
אנונימית
אל תתייחסי
פשוט תעשי תרגילים ותראי שהבטן מתחטבת לך