4 תשובות
זאת שיטת לימוד אחרת
אתה יכול להשתיק את עצמך (אני חושבת שזה טוב)
זה יותר נוח ללמוד במקום שאתה מרגיש בו נוח מאשר בכיתה חנוקה
שואל השאלה:
כאילו נגיד כמו פחות לחץ בלימודים
פחות עומס.
אפשר להשתמש במרשתת.
יותר זמן פנוי.
לא צריך ללכת לביה"ס.
^^^^^^
הלחץ שלי בלימודים יותר גדול עכשיו ממה שהוא היה לפני