4 תשובות
בטח זה מעולה תמשיכי ככה! זה המון צעדים כשאת בבית זה מדהים
אני מצליחה 5 בקושי
אני מצליחה 5 בקושי
כן
זה הליכה...
וזה די הרבה קלוריות סך הכל
אם נגיד תרוצי, תשרפי יותר
זה הליכה...
וזה די הרבה קלוריות סך הכל
אם נגיד תרוצי, תשרפי יותר
כן
באותו הנושא: