5 תשובות
לא נראה לי שעושים ממנה עניין היא יפהייפיה לדעתי והיא הייתה כזאת גם לפני שעשתה שפתיים זה הכל
היא יפה והיא ללא ניתוחים וגם צריך לזכור שיש לה קול לא הכל זה בגלל המררה שלה היא יפיפייה אבל יש לה קול מדהים:)
שואל השאלה:
^יש לה ניתוחים
אנונימית
מסכימה, היא נראית טוב בעיניי, לא יותר מזה, היא גם לא נראית טבעית שזה רק יותר הורס.
^^אבל בואי נודה בזה, ההייפ סביבה הוא בגלל המראה, לא בגלל המוזיקה או הקול שלה.