20 תשובות
בוודאי!!
כן
שואל השאלה:
אם אתם שואלים מה, הוא אומר לי להתלבש צנוע, לא חצאיות והכל אבל לא חולצות בטן, גופיות ושורטים, הוא אומר לי לא לדבר עם בנים, לא לעבוד עם בנים וכ'ו..
אם אתם שואלים מה, הוא אומר לי להתלבש צנוע, לא חצאיות והכל אבל לא חולצות בטן, גופיות ושורטים, הוא אומר לי לא לדבר עם בנים, לא לעבוד עם בנים וכ'ו..
אנונימית
כן
האנשים האלה הם לא במערכת יחסים הזאת ואני מניחה שאם זה לא מפריע לך אין סיבה שתיפרדי ממנו
אבל תנסי להבין אם אומרים לך את זה ממקור של דאגה כי אם זה משהו מסוכן אז צריך לחשוב על זה
אבל תנסי להבין אם אומרים לך את זה ממקור של דאגה כי אם זה משהו מסוכן אז צריך לחשוב על זה
זה החברות שלך איתו אם זה לא מפריע לך אז את לא צריכה להיפרד
זה תלוי איזה דברים חח אם זה משהו שיש לו פוטנציאל לפגוע בך נפשית רגשית ופיזית אז כן זה די אמור לתת לך חומר למחשבה
אם זה דברים שאפשר לדבר עליו איתו ולפתור ביחד אז זה בסדר
אם זה דברים שאפשר לדבר עליו איתו ולפתור ביחד אז זה בסדר
שואל השאלה:
מה שהסברתי נחשב למסוכן?
מה שהסברתי נחשב למסוכן?
אנונימית
אני לא חושבת שזה נחשב מסוכן אם זה לא יותר מזה, אבל תבהירי לו שעם זה ספציפית אין לך בעיה, שלא יחשוב שהוא יכול לקבוע לך חוקים ושתצייתי.
מה זאת אומרת לא לעבוד עם בנים הוא קצת נסחף
שואל השאלה:
האמת שזה שהוא אומר לי לא לעבוד עם בנים זה קורה הרבה וקשה לי אנחנו רבים כל זה המון
האמת שזה שהוא אומר לי לא לעבוד עם בנים זה קורה הרבה וקשה לי אנחנו רבים כל זה המון
אנונימית
אז זה כן מפריע לך... אני חושבת שאת צריכה לדבר איתו קודם ולא ישר להיפרד, מערכות יחסים בנויות על אמון ואם הוא אומר לך דברים כאלה זה אומר שהוא לא סומך עלייך. תדברי איתו ותעמדי על שלך ואם הוא לא מקבל את זה הוא לא ראוי למערכת יחסים הזאת
שואל השאלה:
דברנו ככ הרבה, אבל שום דבר לא עוזר הוא עקשן מאוד.
דברנו ככ הרבה, אבל שום דבר לא עוזר הוא עקשן מאוד.
אנונימית
תנסי להבין מאיפה באות הבקשות שלו
למה הוא מבקש את זה ממך?
למה הוא מבקש את זה ממך?
שואל השאלה:
כי הוא גדל ככה..
כי הוא גדל ככה..
אנונימית
כאילו מהמשפחה שלו? אמא שלו לא מדברת עם בנים אחרים?
זה מצב בעייתי ממש, אם השיחות לא עובדות וזה כן מפריע לך... אני חושבת שזה סתם יעשה לך רע בסופו של דבר ועדיף לשקול פרידה
שואל השאלה:
כן הוא גדל במשפחה חרדיה, עם 11 ילדים, הוא עצמו פרש מכל זה והוא פשוט דתי לאומי עכשיו שומר חגים ושבתות וזהו.
כן הוא גדל במשפחה חרדיה, עם 11 ילדים, הוא עצמו פרש מכל זה והוא פשוט דתי לאומי עכשיו שומר חגים ושבתות וזהו.
אנונימית
לא לעבוד עם בנים? מה הוא רוצה שתיהי עקרת בית?
אנונימית
תתלבשי איך שבאלך ומה שגורם לך להרגיש יפה ואם זה אומר ללבוש חצאית אז תלבשי חצאית ואת צריכה לעשות מה שיעשה לך טוב אם את חושבת שהקשר שלכם עושה לך טוב אז אל תפרדי ממנו
באותו הנושא: