9 תשובות
כנראה שהם לא מרגישים צורך לחלק
אנונימית
כי הם קמצנים
כי הם רעים אני מחלקת כמעט לכל מי שמגיב משהו
כן זה ממש מעצבן
יש אנשים שלא רוצים לחלק אין לי מושג למה
שואל השאלה:
גם אני מחלקת לכולם,כאלו מה כואב לכם אנשים מקדישים לכם זמן לעזור
אנונימית
כנלל אני מחלקת לכולםם ולי אף פעם לא מחלקים
אל תתעקי על זה, אלה כולה פרחים ולא שווה להתבאס בגללם
בטוחה שזה קורה לכולם לפעמים, את צודקת שזה קצת לא נעים ובכל זאת פרחים הם לא המטרה העיקרית באתר אבל אם אפשר לפרגן אז למה לא